بازدید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از امورهای توزیع برق فومن و صومعه سرا

0 22

محمد تقی مهدیزاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از اجرای دستورالعمل شرکت توانیر جهت رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف مشترکین برای جلوگیری از اعمال خاموشی در پیک سال جاری خبر داد .

عصر کاسپین/ نشست صمیمانه و دیدار محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با سیمبانان و کارکنان امورهای توزیع برق صومعه سرا و فومن به مناسبت روز جهانی سیمبان به اجرا در آمد.
در این نشست ها مهدیزاده ضمن استماع نظرات همکاران اظهار داشت: تلاش های شبانه روزی کارکنان به ویژه برقکاران، ویترین زیبایی از کل مجموعه صنعت برق برای تامین رفاه و آسایش مردم است.
وی تاکید کرد: انتظار به حق مردم و مشترکین باتوجه به اهمیت برق در زندگی روزمره،  این است که بدون کمترین مشکل و ناپایداری بتوانند از نعمت روشنایی بهره مند شوند و این موضوع تنها با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه همکاران زحمتکش توزیع برق گیلان میسر می شود.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: باتوجه به شرایط ویژه صنعت برق به ویژه در فصول گرم سال، ضروری است بیش از پیش پای کار باشیم تا هدف غایی خدمت رسانی یعنی جلب رضایت مردم فراهم شود.
وی از مدیریت مصرف هوشمند یاد کرد و افزود: عطف به دستورالعمل های شرکت توانیر رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف مشترکین باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد تا از این طریق بتوانیم از بروز و اعمال خاموشی ها جلوگیری کنیم.
مهدیزاده در پایان ضمن تبریک روز جهانی سیمبان گفت: انجام تعمیرات پیشگیرانه و انجام پروژه های رفع ضعف برق پیش از شروع تابستان در نقاط مختلف بویژه مناطق کم برخوردار اهمیت ویژه دارد و باید در دستور کار قرار گیرد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت:  با توجه به  محدویتهای تولید برق در کل کشور ، رعایت الگوی مصرف برق از سوی ادارات و سازمان ها از جمله حذف وسایل غیرضرور برقی، بهره گیری از دیزل ژنراتورها، استفاده بهینه و کاهش مصرف سیستمهای سرمایشی در ساعات اوج بار، باید با جدیت صورت پذیرد.
وی در پایان “برق من” را امن ترین و راحت ترین راه برای رفع مشکلات ضروری خواند و افزود : برای تحقق این مهم مشترکین می توانند با مراجعه به پرتال این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir  یا کافه بازار با نصب اپلیکیشن کاربردی برق من بخوبی از مزایای این سامانه  و تمامی خدمات توزیع برق بصورت غیرحضوری استفاده کنند.
همچنین در این نشست جواد محجوب سرپرست توزیع برق شهرستان فومن و مهدی داداشی مدیر توزیع برق شهرستان صومعه سرا نیز ضمن ارائه آمار و عملکرد حوزه کاری مربوطه ، برخی درخواست ها و چالش های پیش رو را تشریح کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 11 =