حمایت هماهنگ و عملیاتی دستگاه قضا و دستگاه های اجرایی از رونق تولید داخل/ نقش آفرینی فکر و خلاقیت ایرانی در قالب شرکت های دانش بنیان

0 11

فرماندار رشت با اشاره به اینکه اقدامات هماهنگ بین بخش های مختلف اثر گذار بر چرخه تولید، لازمه عبور از مشکلات است، اظهار داشت: حمایت هماهنگ دستگاه قضا و دستگاه های اجرایی از رونق تولیدات داخلی، جدی و عملیاتی خواهد بود.

 

عصر کاسپین/ دکتر امام پناهی در نشستی که به منظور بررسی راهکارها و اقدامات لازم در تحقق بخشی عملی به شعار سال  با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان و رئیس پارک علم و فناوری استان برگزار شد، اظهار داشت: در راستای تحقق عملی اهداف اقتصادی که در قالب شعار سال مطرح گردیده و برون رفت از مشکلات موجود؛ مجموعه قوای اجرائی، قضائی و مقننه در کنار یکدیگر و با جدیت پیگیر ایجاد امنیت شغلی و رفع نگرانی تولید کننده ها و همچنین تقویت واحدهای تولیدی خواهند بود.

 

دکتر امام پناهی با تشکر از رویکرد موثر دستگاه قضا بخصوص تلاش های مجدانه رئیس دادگستری و دادستان مرکز استان گیلان در حمایت از فعالین عرصه تولید و احیاء و راه اندازی واحدهای تولیدی راکد، گفت: راه حل مطمئن و اثر بخش برای شکستن سد های پیش روی تولید داخل و تحقق شعار (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) ، هموار سازی مسیر ورود فکر و خلاقیت ایرانی در قالب شرکت های دانش بنیان به عرصع تولید می باشد. 

 

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر حمایت هماهنگ، عملیاتی و ادامه دار دستگاه قضا و دستگاه های اجرایی از رونق تولیدات داخلی، اظهار داشت: مطمئنا با اقدامات حمایتی هماهنگ دستگاه های مختلف از تولیدات داخلی و نیز حمایت از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در تولید محصولات با کیفیت و دارای بازده اقتصادی، شاهد شکست قطعی دشمن در جنگ اقتصادی تحمیلی علیه ایران اسلامی خواهیم بود.

 

وی با اشاره به لزوم حمایت مالی و تسهیلاتی بانک ها به عنوان بخشی از نیازهای ضروری واحدهای تولیدی، خاطر نشان کرد: در حوزه دانش بنیان ها نیازمند حمایت های جدی بانک ها و اختصاص منابع در راستای رونق و گسترش فعالیت این واحد ها هستیم.

 

گفتنی است دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز با اشاره به اشراف کامل دستگاه قضا به وضعیت شرکت ها و واحدهای تولیدی، اظهار داشت: دستگاه قضا با تمام توان در زمینه تسهیل صدور مجوزهای قانونی فعالیت واحدهای تولیدی و حمایت از شرکت ها و واحدهایی که انگیزه و اشتیاق لازم برای ادامه، گسترش و بالا بردن کیفیت محصولات خود را داشته باشند؛ اقدام خواهد کرد.

 

وی افزود: با توجه به اهمیت نقش تولید و اشتغال در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و وقوع جرائم، دستگاه قضا مصمم و متعهد به پیگیری مشکلات کارآفرینان و واحدهای تولیدی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + پنج =