دستگیری اراذل و اوباش در منطقه لاکان رشت / نزاع، درگیری و تیراندازی هوایی با سلاح جنگی!

0 49

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش در منطقه لاکان شهرستان رشت خبر داد و افزود: متهمان ۲۹ و ۳۰ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

عصر کاسپین/ جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش در منطقه لاکان شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری و تیراندازی هوایی با سلاح جنگی در منطقه دروازه لاکان شهر رشت، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته با اشرافیت اطلاعاتی، متهمان این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، برنامه‌ریزی لازم برای دستگیری آن‌ها انجام شد، افزود: ماموران عملیات ویژه، ۲ نفر اراذل و اوباش مورد نظر را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی علت این اقدام متهمان را قدرت‌نمایی در مکان عمومی اعلام کرد و بیان داشت: متهمان ۲۹ و ۳۰ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ حسن‌پور در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + هفت =