رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:نقش تلاشگران عرصه دندانپزشکی در بالا بردن سطح کیفیت زندگی و پیشگیری از بیماری‌ها دوچندان است

0 12

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک فرارسیدن روز دندان‌پزشک، گفت: نقش تلاشگران عرصه دندانپزشکی در بالا بردن سطح کیفیت زندگی و پیشگیری از بیماری‌ها دوچندان است.

عصر کاسپین/ دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی فرارسیدن روز دندان‌پزشک را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

۲۳ فروردین و روز دندان‌پزشک، فرصتی مناسب برای قدردانی از تلاشگرانی است که برای حفظ و ارتقای سلامت جامعه به‌ویژه در عرصه دندانپزشکی از هیچ کوششی فروگذار نیستند چراکه دندان‌پزشکان از حلقه های مهم زنجیره نظام بهداشت و درمان هستند و نقش بسزایی در تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه ایفا می‌کنند.

در عصر کنونی که بعضاً کم‌توجهی مردم به بیماری‌های دهان و دندان، سلامت افراد را به مخاطره انداخته، نقش تلاشگران عرصه دندانپزشکی در بالا بردن سطح کیفیت زندگی و پیشگیری از بیماری‌ها دوچندان است و مجموعه این تلاش‌ها در پاندمی کرونا مضاعف نیز شده است.

 اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز دندان‌پزشک به همه فعالان این حوزه، از زحمات اساتید، دندان‌پزشکان، دانشجویان دندانپزشکی و تمامی تلاشگران این عرصه، قدردانی نموده و از خداوند منان، توفیق روزافزون را برای همگان مسألت دارم.

 

 

 

دکتر ارسلان سالاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + چهار =