رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:ارتش جمهوری اسلامی، در تمامی عرصه‌های مدیریتی، سازندگی و دفاعی، مدافع راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است

0 10

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، فرا رسیدن روز ارتش را به غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

 

عصر کاسپین/ دکتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش، پیام تبریکی را صادر کرد.

 

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

 نام‌گذاری ۲۹فروردین به‌ عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی، یادگاری از امام خمینی (رض) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است که نه‌ تنها ارتشی‌های غیور و مقتدر بلکه آحاد ملت شهید پرور ایران اسلامی به آن می‌ بالند.

ملت بزرگ ایران و مرزهای فرهنگی و جغرافیای آن نیز تاکنون به پشتوانه ارتش ولایتمدار، دیندار، با اخلاق، باصلابت و کارامد از تهاجم بیگانگان در امان بوده و این ارتش ولایی توانسته در تمامی عرصه‌های مدیریتی، سازندگی و دفاعی در کنار سایر نیروهای مسلح  جان برکف، مدافع راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

ملت بزرگ ایران در تداوم خدمات بی‌منت و مثمر ثمر ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحران کرونا، سیل، زلزله شاهد خدمات کم‌نظیر و عام‌المنفعه‌ در  زمینه خدمات اجتماعی بوده که ایجاد و توسعه فضاهای مناسب بهداشت و درمان، تجهیزات پزشکی و حفاظت فردی ازجمله آن‌ها است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، فرارسیدن ۲۹فروردین و روز ارتش را به سربازان غیور، افسران شجاع، کارکنان مؤمن، فرماندهان مجاهد و خستگی‌ناپذیر و به‌ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ارتش تبریک عرض نموده و توفیقات و صلابت روزافزون را از خداوند منان برای ارتشیان ولایت مدار، خواستارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − شش =