سید حسین رضویان ، عضو شورا : رسیدگی به تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری رشت

0 15

سید حسین رضویان عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: با برنامه ریزی و اتخاذ راهبرد قانونی در اسرع وقت ترمیم حقوق و دستمزد پرسنل صورت پذیرد

عصر کاسپین/ سید حسین رضویان عضو شورای اسلامی شهر رشت در سی و چهارمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: همیشه در جلسات شورای شهر، تلاش کرده ام در قامت یک عضو انجمن شهر به موضوعات بپردازم و امروز علاوه بر آن و با توجه به اهمیت موضوع در ادای وظایف، مواردی را طرح میکنم.

سید حسین رضویان افزود: بر کسی پوشیده نیست، مجموعه‌ای که عاری از پرسنل با انگیزه و شاداب باشد، در راه حصول موفقیت با مانع روبرو می باشد. یعنی اگر قرار است تا در جایی شکوفایی شکل بگیرد، انسانهایی که در آن مجموعه کار می‌کنند، میبایست در طراز معینی از انگیزه سرشار برخوردار باشند اما متاسفانه پرسنل شهرداری با مشکلاتی روبه‌رو هستند که نشاط اداری را از آنها سلب کرده است.

وی با اشاره به کاهش دریافتی پرسنل در اسفند سال ۱۴۰۰ و حواشی استخدامی ۶۵۰ نفر از نیروهایی که بر اساس مصوبه سال ۱۳۹۰ تبدیل وضعیت شده اند، اذعان داشت: آرامش از بدنه شهرداری سلب شده است و اثر این موضوع بر عملکرد نهاد مدیریت شهری محسوس است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: در این خصوص با توجه به نرخ تورم موجود تاکید میکنم با برنامه ریزی و اتخاذ راهبرد قانونی در اسرع وقت ترمیم حقوق و دستمزد پرسنل صورت پذیرد. زیرا که یکایک کارکنان شهرداری سرمایه های ارزشمند مدیریت شهری هستند و ذهنی که درگیر امرار معاش باشد، نمی‌تواند برای خدمتی شایسته به شهر، ایده و تفکری کارا ارائه نماید.

رضویان با اشاره به وضعیت ۶۵۰ نفر از نیروهای تبدیل وضعیت شده در سال ۱۳۹۰ بیان داشت: لازم میبینم از یکایک مراجع ذی صلاح که جهت رفع موانع موجود تشریک مساعی و هم افزایی نمودند، تشکر کنم و امید است در جلسه مشترکی که طی روزهای آتی برای رسیدگی به موضوع برگزار می گردد، تصمیمی جامع اتخاذ گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + هفده =