سید شمس شفیعی عضو شورای اسلامی شهر رشت: اجازه نمی دهیم حق پرسنل شهرداری تضییع شود

0 20

سید شمس شفیعی عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: در مشکل ایجاد شده برای ۶۵۷ نفر از پرسنل شهرداری رشت ، کارفرما تخلف انجام داده و اجازه نمی دهیم حق پرسنل شهرداری رشت تضییع شود.

عصر کاسپین/ سید شمس شفیعی در نخستین جلسه علنی شورا در سال جدید با تبریک حلول ماه مبارک رمضان که متقارن با بهار طبیعت است، اظهار کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۱ بر اساس منویات مقام معظم رهبری، شاهد اشتغال آفرینی و تولید دانش بنیان باشیم. 
سید شمس شفیعی به تلاش‌های دولت رئیسی و رونق اقتصادی در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: به عنوان یک کارشناس اقتصادی معتقدم اقدامات در دست انجام موجب رقم خوردن اتفاقات خوبی برای ملت ایران اسلامی می‌شود. 
وی با تسلیت درگذشت عالم ربانی و مردمی حضرت آیت‌الله روباری افزود: مردم رشت با تشییع با شکوه پیکر این عالم جلیل القدر، ارادت و علاقه قلبی خود را به این شخصیت ارزشمند نشان دادند. 
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت ۶۵۷ نفر از نیروهای شهرداری رشت تصریح کرد: این اقدام در سال ۱۳۹۰ و با تایید هیات وزیران و مصوبه شورای وقت انجام شد و در فرآیند این اقدام تخلفی انجام شد که از سوی کارفرما و دستگاه بوده و ارتباطی به مستخدم و نیرو ندارد. 
شفیعی با تاکید به اینکه کارفرما باید در این موضوع پاسخگو باشد، بیان کرد: این افراد سالهاست در شهرداری رشت مشغول خدمت هستند و فردی که در شرایط فعلی بالغ بر پانزده سال است مشغول فعالیت است، نمی‌تواند با داشتن ۴۵ سال سن برای اشتغال به دستگاه دیگری مراجعه کند. 
وی با بیان اینکه از شخص استاندار تقاضا دارم که به این موضوع ورود کند، گفت: از این پرسنل تقاضا دارم که با قدرت به فعالیتشان ادامه دهند و ما اجازه نمی‌دهیم حق آنان تضییع شود. 
شفیعی با اشاره به تحقق بخش عظیمی از بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری رشت بیان کرد: بخش عظیمی از این اتفاق با همت مدیران شهرداری رقم خورد و از زحمات تمامی آنان قدردانی می‌کنم و برای تحقق بودجه دو هزار میلیارد تومانی شهرداری رشت در سال جاری نیز باید کمر همت ببندیم و برای این مهم باید از همین ماه نخست آغاز کنیم. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − دو =