فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛کشف ۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در فومن/ ۴ نفر دستگیر شدند

0 14

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان فومن، گفت: چهار نفر در این رابطه دستگیر شدند.

عصر کاسپین/ سردار عزیزاله ملکی با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت افرادی در امر توزیع مواد مخدر در شهرستان فومن، اظهار کرد: بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: پلیس با انجام تحقیقات و محرز شدن صحت موضوع و هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفر از اعضای این گروه را دستگیر کرد.

وی با اشاره به اینکه کشف و ضبط ۵۱ کیلوگرم انواع مخدر در شهرستان فومن، افزود: از این میزان ۴۵ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش، سه کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک، یک کیلو و ۵۰۰ گرم سوخته تریاک بوده است.

سردار ملکی همچنین ادامه داد: ۹ عدد آلات استعمال و ۲ دستگاه ترازوی توزین از قاچاقچیان نیز کشف شد و متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =