مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان بعنوان مرکز رشد درجه یک در بین مراکز رشد کشور معرفی و اعلام شد

0 14

براساس ارزیابی سالانه مراکز رشد وابسته به وزارت جهاد کشاورزی، مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان بعنوان مرکز رشد درجه یک در بین مراکز رشد زیر مجموعه آن وزارتخانه، رتبه بندی و اعلام شد.

عصر کاسپین/ مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان با ده بخش تخصصی شامل بخشهای حفاظت خاک و آبخیزداری، اصلاح و تهیه نهال و بذر، پژوهش های برنامه ریزی اقتصاد کشاورزی وتوسعه روستایی، گیاه پزشکی، دامپزشکی، تحقیقات خاک و آب، فنی و مهندسی کشاورزی، علوم دامی، منابع طبیعی و واحد ثبت بذر و نهال در ساختمانی با زیر بنای ۳۸۰۰ متر مربع در سطح ۱۸۰ هکتار در شهرستان رشت در کیلومتر ۱۰ جاده رشت- تهران قرار دارد. آزمایشگاه های تخصصی بخش های تحقیقاتی با فضای بیش از ۱۰۰۰ متر مربع از امکانات تحقیقاتی این مجتمع می باشد.

مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی و منابع طبیعی گیلان در راستای ضرورت تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی ، با درخواست و پیگیری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان در سال ۱۳۹۸ راه اندازی شد.

مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی و منابع طبیعی گیلان با حمایت دفتر تجاری سازی و انتقال فناوری سازمان متبوع حسب درخواست تاسیس مرکز رشد توسط مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گیلان و پارک علم و فناوری استان گیلان نهایتاً در وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و سازمان تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی به تصویب رسید و افتتاح گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 6 =