پارک علم و فناوری گیلان میزبان دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک ها و سازمان های نوآوری ایران

0 32

چشم‌انداز انجمن علمی پارک ها و سازمان های نوآوری ایران، تبدیل شدن به معتبرترین مرکز غیردولتی ارائه خدمات به نهادهای حامی نوآوری، ارزیابی سیاست‌ها و برنامه‌های مراکز سیاستگذار، قانونگذار و اجرایی در حوزه پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، مراکز نوآوری و اقتصاد دانش بنیان ایران است و از جمله اهداف دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک ها و سازمان های نوآوری ایران ، می‌توان به شبکه‌سازی فعالان حقیقی و حقوقی حوزه نوآوری و فناوری اشاره کرد.

عصر کاسپین/ دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک ها و سازمان های نوآوری ایران با محوریت توسعه زیست بوم نوآوری، اجزا و فرآیندها در تاریخ ۱۷ الی ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۱ به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

در این کنفرانس هدف برگزار کنندگان تبدیل کنفرانس به بستری مناسب برای ارائه دستاوردها و دیدگاه های کنشگران زیست‌بوم نوآوری شامل پارک های علم و فناوری، استاتید دانشگاه ها، دانشجویان، متخصصین شرکت های فناوری و دانش بنیان، مراکز رشد و نوآوری، شتاب دهنده ها، سرمایه گذاران خطر پذیر، منتورها و سایر کنشگران زیست بوم نوآوری می‌باشد.

در این کنفرانس علاوه بر تایید بر اهمیت شبکه سازی و تعاملات، سعی می شود ضمن ایجاد تجربه‌ای جذاب و متفاوت نسبت به شکل رایج برگزاری کنفرانس های علمی، فضایی کاملا تعاملی، شامل بخش های جذاب زیست بوم نوآوری ایران برقرار شود که جزئیات برنامه ها به تدریج با نزدیک شدن به زمان برگزاری اعلام می گردد.

فراخوان پذیرش چکیده مقالات و مقالات کامل نیز از ابتدای امسال انجام می شود.

لازم به ذکر است دکتر علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان به عنوان دبیری اجرایی دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک ها و سازمان های نوآوری ایران و دکتر امیر ملک پور به عنوان دبیر علمی این کنفرانس انتخاب و منصوب شده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =