چرا و چگونه دانش بنیان شویم؟

0 33

رویداد ” چرا و چگونه دانش بنیان شویم” دیروز چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه در شهرک صنعتی رشت برگزار شد.

عصر کاسپین/ این رویداد با همکاری خانه استارت‌اپ گیلان، بسیج مهندسین صنعت، شهر صنعتی رشت و پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد

مخاطبین این همایش مدیران کارخانجات و شرکت های بزرگ شهر صنعتی بوده و این رویداد در طی چهار روز برگزار می شود.

سخنرانان امروز این رویداد آقایان مهندس مهدوی مدیر عامل شهر صنعتی، دکتر توشه رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و انرژی کشور و دکتر باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان و دبیر ستاد دانش بنیان استان گیلان بود که با هدف آگاهی از مزایای ارتقای محصولات و خدمات در حوزه دانش بنیان مطالب خود را ارائه نمودند.

همچنین دکتر قیصری به عنوان مدرس این رویداد کلیات چگو‌نگی بهره‌ مندی از ۱۱۰ حمایت دولت و چگونگی دانش بنیان شدن را برای مخاطبین تشریح نمود. و در انتهای این نشست به برخی پرسش های حاضرین پاسخ دادند.

هدف از این همایش ارتقای سطح محصولات و خدمات و دستاوردهای صنعت برای دانش بنیان شدن و همچنین ایجاد شبکه و اشنایی با حمایت های قانونی از شرکت های دانش بنیان می باشد.

خانه استارتاپ گیلان، سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه قدس گیلان با همکاری پارک علم و فناوری گیلان و شهر صنعتی رشت، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین؛ چهار رویداد در چهار حوزه، شهر صنعتی ، شرکت شهرک‌های صنعتی ، پارک علم و فناوری گیلان و منطقه آزاد انزلی با موضوع چرا و چگونه دانش بنیان شویم، در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برنامه ریزی نمودند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 2 =