رئیس شورای اسلامی شهر رشت : تلاش برای تحقق عنوان سال ۱۴۰۱/ پیگیری رفع مشکل ۶۵۷ نفرپرسنل قرار دادی شهرداری رشت

0 15

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: همه ما باید برای تحقق عنوان سال ۱۴۰۱ که توسط مقام معظم رهبری به نام تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین ، نامگذاری شده است تلاش کنیم.

عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا در نخستین جلسه مشترک کمیسیونهای فرهنگی و توسعه پایدار شورای اسلامی رشت در سال ۱۴۰۱ با تبریک مجدد سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امیدوارم سال جدید برای تمامی ملت ایران اسلامی بالاخص مردمان شریف و فهیم رشت سالی توام با خیر و برکت و سلامتی باشد و ان شاالله طاعات و عبادات تمامی مؤمنین روزه دار نیز مقبول درگاه حق قرار بگیرد.

وی با ابراز تاسف از ضایعه درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله رودباری در روزهای نخست سال ۱۴۰۱ بیان کرد: مرحوم آیت الله رودباری یک فقیه عالیقدر و ذخیره ای بزرگ برای مردمان این خطه و از فضائل اخلاقی وارسته ای برخوردار بود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرینی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: عنوان دانش بنیان موضوعی است که مقام معظم رهبری به آن تاکید فراوان دارند و این عنوان با مقوله توسعه پایدار نیز بسیار مرتبط است و ان شاالله کمیسیون توسعه پایدار شورای رشت نیز به سهم خود با همت و برنامه ریزی برای تحقق شعار سال تلاش کند.

کارگرنیا با اشاره به گلایه یکی از اعضای شورا پیرامون وضعیت رنگ آمیزی و فضای سبز شهر رشت در ایام نوروز تصریح کرد: بارش باران های شدید در دو هفته پایانی سال یکی از دلایل عقب ماندگی روکش آسفالت و رنگ امیزی جداول و وضعیت موجود شهر است. در صورتیکه پیش از این بارها پیرامون مناسب سازی ورودی های رشت به شهردار تذ‌کر داده شده بود که این موضوع به هفته های پایانی سال موکول و موجب وضعیت نامناسب در ایام حضور مسافران نوروزی شد.

وی به تجمع تعدادی از پرسنل شهرداری رشت در مقابل استانداری گیلان اشاره کرد و گفت: در رابطه با تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری رشت که در سال ۱۳۹۰ با مصوبه هیئت وزیران و شورای شهر وقت رشت انجام شد ، به واسطه عدم انجام فرآیند اداری و تشریفات قانونی برابر شکایت انجام شده در مرجع قضایی مشکلاتی ایجاد شده که پس از مطرح شدن پرونده پیرامون ۶۵۷ نفر از نیروهای شهرداری رشت ،شهردار در دی ماه سال گذشته اعلام کرد که به دلیل جلوگیری از بروز هر گونه مشکل و تبعات این موضوع در آینده ، تا اعلام رای نهایی به این تعداد از پرسنل شهرداری رشت حقوق پرداخت نمی کند که در نهایت طی تماسی که بنده و شهردار رشت با دادستان رشت برقرار کردیم، شرایط پرداخت حقوق تا پایان سال گذشته به تمامی پرسنل شهرداری مهیا شد.

کارگرنیا با قدردانی از پیگیری های رئیس کل دادگستری گیلان و دادستان رشت پیرامون رفع مشکل ۶۵۷ نفر از نیروهای قرار دادی شهرداری رشت گفت: از شهردار رشت انتظار داریم مشکل ایجاد شده را از راه درست مدیریت کند و یقینا با برپایی تجمعات ،کاری از پیش نمی رود و نباید یاس و ناامیدی در این باره ایجاد کرد و باید این موضوع در آرامش و با تعامل بیشتر برطرف شود .

وی با تاکید به اینکه برای رفع مشکل ایجاد شده در تلاش هستیم بیان کرد: اینکه برخی مدعی هستند دادستان رشت مانع پرداخت حقوق این تعداد از پرسنل شهرداری و انعقاد قرارداد می باشد ، واقعیت ندارد و دادستان رشت با همراهی و حمایت در این موضوع موجب شد تا ۶۵۷ نفر پرسنل شهرداری رشت بتوانند در ماه های پایانی حقوق و مزایای خود را دریافت کنند و ان شاالله با پیگیری های انجام شده و عنایت ویژه آقای دادستان و بازرسی محترم پرونده با کمترین آسیب این مشکل نیز برطرف شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − دو =