پرداخت هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی از محل بیت المال شهرداری رشت برای تامین تجهیزات شورای شهرستان رشت

0 16

در جلسه علنی شورای شهر رشت از پرداخت هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی به منظور خرید تجهیزات برای مجموعه شورای اسلامی شهرستان رشت از محل بیت المال شهرداری رشت ،توسط شهردار رشت انتقاد شد.

عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا در سی و پنجمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به ۲۹ فروردین مصادف با گرامیداشت روز ارتش اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمنان و دوستان ناآگاه به دنبال حذف ارتش بودند که در آن زمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی( ره) با حمایت قاطع از ادامه فعالیت ارتش دفاع کرد و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در تمام این سالها با ایثار و شجاعت برای دفاع از مرزهای آبی و خاکی ایران اسلامی تلاش کردند و ثابت شد که دفاع امام راحل از این نهاد ایثارگر و خادم به درستی و مدبرانه بوده است.

وی به فرا رسیدن شب های لیالی قدر اشاره ‌کرد و گفت : پیامبر اکرم (ص) فرمودند: رمضان بهترین ماه و شب قدر بهترین شب ها است و ان شاا خدای بزرگ نیز بهترین ها را برای تمامی مسلمانان جهان بالاخص ملت شریف ایران اسلامی در شبهای مبارک قدر مقدر بفرمایند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه یاد و خاطره سردار محمد علی حق بین همواره در قلب مردمان این استان زنده است افزود: پنج شنبه اول اردیبهشت ماه مصادف با سالگرد درگذشت سردار فاتح نبل الزهرا است که سالها برای حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران شبانه روزی تلاش کرد و یاد و خاطره این شهید پر افتخار و تمامی شهدای گرانقدر را گرامی می داریم.

سپاه خدمتگزاری صادق و مدافع امنیت کشور است

کارگرنیا با اشاره به اینکه دوم اردیبهشت به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نامگذاری شده است تصریح کرد: سپاه همواره خدمتگزاری صادق برای ملت ایران اسلامی بوده است و حتی امروز نیز جلسه ای با محوریت سپاه و با هدف رفع برخی از مشکلات برگزار شد و این نهاد در تمامی دوران فعالیتش ثابت کرد که همواره برای دفاع از امنیت و استقلال کشور و تلاش برای رفع دغدغه های ملت بزرگ ایران اسلامی ایثارگرانه آماده است.

واگذاری ملک شهرداری رشت به مجموعه شورای شهرستان رشت بدون اطلاع و مصوبه شورای رشت

وی به ارسال لایحه ای از سوی شهردار رشت مبنی بر واگذاری یکی از املاک شهرداری به مجموعه شورای اسلامی شهرستان رشت اشاره کرد و گفت : شهردار رشت بدون اطلاع به شورا نسبت به در اختیار قرار دادن ملک شهرداری رشت به مجموعه شورای اسلامی شهرستان رشت اقدام کرده است که عملا تخلف است.

اعلام جرم بر علیه شهردار رشت در دستگاه قضا

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از اینکه شهردار رشت بدون اخذ مجوز از شورا یک واحد اداری شهرداری و همچنین از محل بیت المال نسبت به خرید تجهیزات برای شورای شهرستان رشت اقدام کرده است بیان کرد : این عمل شهردار رشت بدون اخذ مجوز از شورا صورت گرفته و بنده نیز از بابت این تخلف آشکار در دستگاه قضا بر علیه شهردار رشت اعلام جرم کرده ام .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + هفت =