دستگیری مامور قلابی در رشت / متهم ۴۲ ساله به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد

0 19

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت اظهار داشت: فردی که با جعل عنوان یکی از ارگان‌های دولتی قصد اخاذی از مردم را داشت، دستگر شد.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی رشت گفت: فردی که با جعل عنوان یکی از ارگان‌های دولتی قصد اخاذی از مردم را داشت، دستگر شد.

سرهنگ محمود حافظی اظهار داشت: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی در پوشش مامور یکی از ارگان‌های دولتی قصد اخاذی از شهروندان را دارد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی خشت مسجد با حضور در محل مورد نظر و انجام تحقیقات میدانی و بررسی موضوع ضمن اطمینان از صحت خبر، متهم را دستگیر کردند، افزود: متهم ۴۲ ساله که با تهدید مردم مبنی بر دستگیری آن‌ها قصد اخاذی داشت با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس در انجام ماموریت از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 4 =