دیدار مدیرعامل توزیع برق گیلان با امام جمعه و فرماندار شهرستان لاهیجان

0 9

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان در دیدار با امام جمعه شهرستان لاهیجان گفت جلوگیری از خاموشی ها و مدیریت هوشمند مصرف انرژی نتایج مثبت محیط زیستی، صیانت از سرمایه ملی و امنیت خاطر اجتماعی مردم شریف را به همراه خواهد داشت.

عصر کاسپین/ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان ضمن بازدید از امور توزیع برق لاهیجان، با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی  امام جمعه و فرهاد براتی  سرپرست فرمانداری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

مهدیزاده ضمن بازدید از واحدهای مختلف اداری امور توزیع برق لاهیجان، از زحمات کارکنان این مجموعه قدردانی کرد و افزود: تلاش شبانه روزی کارکنان برای تامین آسایش و رفاه مردم، امنیت خاطر خوبی برای مجموعه صنعت برق در راستای گذر از پیک بار تابستان ایجاد کرده است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی امام جمعه شهرستان لاهیجان در نشست  با مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: امروز با توجه به اینکه بین مردم هستم می دانم بهترین راه امیدبخشی ،حل مشکلات مردم است زیرا مردم با تنگناههای اقتصادی مواجه هستند و نگاه ویژه به حل این  مسئله از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی تاکید کرد: امیدواریم فصل گرم پیش رو به همت کارکنان پرتلاش توزیع برق گیلان با کمترین مشکل پشت سر گذاشته شود و مردم نیز ضروری است با اعمال راهکارهای مدیریت مصرف، یاری رسان صنعت برق برای گذر از تابستان باشند.

همچنین مهدیزاده نیز در این نشست گفت: جلوگیری از خاموشی ها و مدیریت هوشمند مصرف انرژی نتایج مثبت محیط زیستی، صیانت از سرمایه ملی و امنیت خاطر اجتماعی مردم شریف را به همراه خواهد داشت و با جدیت در شرکت توزیع برق گیلان مورد اجراء و پیگیری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است نشست هم اندیشی مدیرعامل توزیع برق گیلان با فرهاد براتی سرپرست فرمانداری لاهیجان نیز انجام شد و طی این دیدار وضعیت شبکه‌های توزیع برق شهرستان مورد بررسی و راهکارهای مناسب در این خصوص مورد تبادل نظر قرار گرفت.

براتی با بیان اینکه مشکلات حوزه برق به عنوان یکی از ضروریات و دغدغه های مردم شهرستان مطرح است، افزود: در راستای رفع دغدغه های مردم از همه توان و ظرفیت های شهرستان بهره گیری شود.

وی تاکید کرد: با توجه به وسعت، جمعیت و پراکندگی شهرستان، اعتبارات لازم برای زیرساخت های برق شهرستان در نظر گرفته شود.

همچنین مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان در این نشست گفت: طی سالیان اخیر و به ویژه پس از بارش برف های سنگین، نهضت نوسازی و رفع فرسودگی شبکه های توزیع برق با جدیت بیشتر و باتوجه به اعتبارات اختصاص یافته به استان، در حال اجرا است.

وی ضمن ارائه عملکرد و برنامه ها برای شهرستان لاهیجان تاکید کرد: نقاط آسیب پذیر استان و مناطق کم برخوردار در الویت خدمت رسانی هستند تا بتوانیم عدالت خدمت رسانی را تحقق ببخشیم.

گفتنی است علیرضا نصوری مدیر امور توزیع برق لاهیجان نیز طی این نشست ها و بازدیدها حضور داشته و خلاصه ای از مجموعه اقدامات و برنامه های تدوین شده این امور را مورد ارائه قرار داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 3 =