ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در غرب استان نیاز مردم محروم منطقه است

0 37

سردار آقازاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل مدیریت درمان ضمن دیدار با همکاران با دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان استان گفتگو نمود.

عصر کاسپین/ در این دیدار سردار آقازاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات تامین اجتماعی برای مردم و جامعه کارگری بسیار مهم و ارزنده است اظهار داشت ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در غرب استان یکی از نیازهای مهم مردم منطقه است و این بیمارستان باید در مکانی که جمعیت بالایی از مردم را تحت پوشش قرار میدهد ساخته شود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه هزینه های درمانی برای جامعه کارگری و مردم محروم بالاست ، از فعالیتهای مدیریت درمان برای ارتقای کیفی خدمات درمانی تقدیر نمود و افزود: توسعه و تجهیز مراکز درمانی تامین اجتماعی  یک نیاز مهم بیمه شدگان تامین اجتماعی است .
دکتر ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی استان در این دیدار با اشاره به برخی از فعالیتهای انجام شده در مدیریت درمان استان افزود مهمترین هدف مدیریت درمان ارتقای رضایمتندی بیمه شدگان و مردم با توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی است .
مدیردرمان تامین اجتماعی استان به پیشرفت فیزیکی بیمارستان کومله لنگرود که به نام سردارشهید املاکی مزین شده اشاره نمود و افزود هم اکنون بیشتر تجهیزات آن خریداری شده و نیروهای آن هم از طریق آزمون به زودی جذب خواهند شد.
دکتر ابراهیمی با بیان اینکه هم اکنون یکی از مشکلات درمان در شهر رشت کمبود فضای فیزیکی است افزود: ساخت درمانگاههای تخصصی در محوطه بیمارستان که مجوز آن از هیات مدیره سازمان دریافت شده می تواند بخش بزرگی از مشکلات مردم و بیمه شدگان در مراجعه به پزشکان را رفع نماید. ایشان در ادامه به توسعه تخت های بیمارستان  اشاره نمود و تصریح کرد توسعه بیمارستان از ۲۰۰ تخت به ۳۰۰ از مصوبات هیات مدیره سازمان است که انشاء ا… با رفع موانع اداری به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − نوزده =