مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان:امسال ۸ پروژه اضطراری و مهم در گیلان به بهره برداری می‌رسد

0 20

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به لزوم همکاری برای جلوگیری از خاموش ها در فصل گرم سال، گفت: هشت پروژه اضطراری و مهم امسال در گیلان به بهره برداری می‌رسد.

عصر کاسپین/ بهمن داراب زاده در جلسه کارگروه انرژی و تأمین نیازهای ضروری شورای پدافند غیر عامل گیلان گفت: نام گذاری سال ۱۴۰۱ به نام سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری، چراغ راهی برای مسئولان اجرایی کشور است تا با احصا موضوعات حوزه دانش بنیان، اقدامی اساسی و گامی بزرگ در زمینه تولید و اشتغال بردارند و امیدوارم این کارگروه بتواند در این زمینه بیش از پیش موفق و مؤثر باشد.

وی افزود: امیدواریم با تغییراتی که در کارگروه انرژی و تأمین نیازهای ضروری به وجود آمده شاهد عملکرد مثبت و اثرگذار بیشتری باشیم.

مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام گرم سال و با توجه به ناترازی تولید با مصرف، انتظار می‌رود با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری با مشترکان صنعتی، صنایع همکاری لازم را در استفاده بهینه از انرژی برق داشته باشند.

وی افزود: از اعضای دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه انتظار می‌رود تا مباحث مدیریت مصرف انرژی برق را در دستگاه خود پیاده سازی نمایند و با اجرای راهکارهای بسیار ساده در استفاده بهینه از انرژی برق کوشا باشند.

داراب زاده با اشاره به نیاز برای احداث سه دستگاه پست ۶۳ کیلوولت در سطح شهر رشت، گفت: به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار احداث هشت پروژه اضطراری و مهم در دستور کار قرار دارد که دو مورد از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و انتظار می‌رود قبل از تابستان جاری، سایر پروژه‌ها نیز به بهره برداری برسند.

وی با بیان اینکه پست سیار مستقر در منطقه جانبازان شهر رشت دیگر جوابگوی منطقه نیست، تصریح کرد: بار این پست بیش از حد بوده و شاهد افت ولتاژ هستیم و باید با استقرار یک دستگاه ترانس ۵۰ مگاولت آمپر این مشکل را برطرف کرده و با انتقال پست سیار منطقه جانبازان به شهر سنگر، مشکل ضعف برق شهر سنگر را نیز حل کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 18 =