مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است

0 18

محمد تقی مهدیزاده درحاشیه برگزاری دومین مانور سراسری و جهادی وصول مطالبات این شرکت اظهارداشت: در راستای اجرای دستورالعمل شرکت توانیر مبنی بر وصول حداکثری مطالبات معوق مشترکین برق، همزمان با سراسر کشور این مانور  طی دو روز و با حضور ۱۵۵ اکیپ در امورهای ۲۳ گانه این شرکت و در تمامی شهرستان های استان گیلان با موفقیت به پایان رسید.

عصر کاسپین/ رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.

وی افزود: اپلیکیشن «برق من» آسان‌ترین و راحت‌ترین راه برای پرداخت غیرحضوری بهای برق مصرفی است. 

مهدیزاده اظهار داشت: هم‌استانی‌ها می‌توانند با نصب این نرم‌افزار از کافه بازار یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به نشانی www.gilanpdc.ir از خدمات متنوع این اپلیکیشن مانند آگاهی از میزان مصرف برق، انتخاب پله مصرف، دریافت خدمات انشعاب و گزارش خاموشی بهره‌مند شوند.

 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در همین راستا تصریح کرد :آخرین نسخه  این اپلیکیشن موبایلی به امکان پردازش تصویر مجهز و بروزرسانی شده است.

وی اضافه کرد : با این امکان ، تبدیل تصویر اعداد مصرف برق به متن و در نهایت صدور صورتحساب انجام و مشترکان می توانند هرگاه تمایل داشته باشند از میزان مصرف و هزینه برق مصرفی خود اطلاع پیدا کنند.

محمد تقی مهدیزاده افزود : به منظور استفاده از این قابلیت، مشترکان می توانند با نصب و راه اندازی نرم افزار برق من، در همان صفحه نخست از طریق آیکون خوداظهاری، یا شماره درج شده روی کنتورکه میزان مصرف را نشان می دهد وارد نمایند و یا پس از وارد شدن به بخش خوداظهاری، از طریق  آیکون ” تطبیق اطلاعات اشتراک” نسبت به ثبت تصویر اقدام کنند.

وی ضمن اشاره به شرایط ویژه صنعت برق در سال جاری و ناترازی تولید و مصرف انرژی در کشور گفت : برای گذر از پیک سال ۱۴۰۱، تمرکز  اصلی اینشرکت بر هوشمندسازی مشترکان و قابلیت کنترل پذیری، انعقاد تفاهم‌نامه با مشترکان صنعتی و کشاورزی، بکارگیری حداکثری مشترکان خود تامین، دیزل ژنراتور‌ها و همچنین اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف و صرفه‌جویی خواهد بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : طبق دستورالعمل شرکت توانیر، دستگاههای اجرایی ،ادارات و سازمان ها به کنتورهای هوشمند با قابلیت رؤیت پذیری و کنترل پذیری تجهیز و میزان مصرف آنها پایش و به نهادهای نظارتی گزارش میگردد.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی دستگاه های اجرایی اذعان داشت: مشارکت صحیح و هدفمند تمامی سازمان ها،ادارات و دستگاه های اجرائی استان جهت اجرای موثر طرح فوق مورد انتظار است و درصورت عدم رعایت موازین مورد نظر، این شرکت پس از صدور اخطار ،ملزم به ایجاد محدودیت در مصرف انرژی و متعاقبا قطع انشعاب این دستگاهها خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + چهار =