آیا دامپزشکی گیلان خودمختار از قوانین اداری کشوری است؟

0 19

نقش سازمان دامپزشکی در تامین‌ سلامت غذایی مردم و بهبود شاخص های سلامت و اهمیت کلیدی این سازمان در صادرات و رونق اقتصادی کشورها بر کسی پوشیده نیست. بر همین اساس و با وجود حساسیت های موجود و اهمیتی که اداره کل دامپزشکی استان گیلان دارد، نظارت و توجه دقیق تر مراجع نظارتی و امنیتی بر این سازمان را می طلبد.

عصر کاسپین/ با این مقدمه؛ جا دارد یپردازیم به اداره کل دامپزشکی گیلان که طی ریاست ۱۰ ساله دکتر سهراب عاقبتی، کمترین میزان تعامل را با رسانه ها داشته است و  تقریبا خبری از این اداره کل و ادارات تابعه آن در شهرستان ها به بیرون درز نمی کند. این اداره یکی از ادارات تخصصی و عجیب و غریب این استان است ک گویا خودمختار از قوانین اداری کشوری عمل می کند.

با جستجوی عنوان ” تودیع و معارفه مدیر حراست اداره کل دامپزشکی گیلان”، با چند خط خبر به تاریخ شهریور ۱۳۹۷، مواجه می شویم. خبری که گویا از پورتال سازمان دامپزشکی کشور حذف شده است اما چند خطی که موجود است، گواه انتصاب دکتر حمید سرهندی به ریاست حراست اداره کل این سازمان است. موضوعی که طی مراجعه به مدیره روابط عمومی این اداره نیز تلویحا مورد تایید واقع می شود اما او هرگونه پاسخی به سوال در این خصوص را به دفتر مدیر کل ارجاع می دهد.

/گیلان صدر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 19 =