اعزام تیم ناشنوایان گیلان به بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان در برزیل

0 20

سید مهدی خدمت بین دانا رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین و سرپرست بهزیستی گیلان از اعزام تیم ناشنوایان گیلان در هفتم اردیبهشت ماه به بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان در برزیل خبر داد

عصر کاسپین/ سید مهدی خدمت بین دانا بابیان اینکه تیم ناشنوایان گیلان که متشکل از ایمان محبی فوتبال ، مرتضی رضا صفت تکواندو و کامران رضائی نژاد کاراته می باشد افزود : این ورزشکاران هم اکنون در اردو بسر می برند و با آمادگی کامل در این مسابقات حضور خواهند یافت.

وی افزود : کاروان تیم ناشنوایان ایران نسبت به دوره قبل ( بازی‌های ۲۰۱۷ سامسون ترکیه) از نفرات کمتری برخوردار است ولی با توجه به انگیزه و آمادگی و تمرینات خوبی که داشتند بحمدالله امسال شاهد مدال های رنگارنگی خواهیم بود.

بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان ۱۱ اردیبهشت‌ماه در کاسیاس دو سول برزیل آغاز می‌شود و کاروان ایران در رشته‌های تیراندازی، جودو، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی، فوتبال و والیبال ساحلی در این بازی‌ها حضور خواهد داشت.

کاروان ورزش ناشنوایان متشکل از ۷۵ ورزشکار (۱۶ زن و ۵۹ مرد) و ۳۵ مربی، کادر سرپرستی و تیم پزشکی و در مجموع ۱۱۰ نفر به تدریج و از هفتم اردیبهشت ماه راهی بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک به میزبانی برزیل می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − سه =