راهپیمایی روز قدس نماد همبستگی مردم جهان علیه استکبار است

0 12

فرماندار شهرستان رشت گفت: راهپیمایی روز قدس نماد همبستگی مردم جهان علیه استکبار و رژیم صهیونیست و غاصب اسرائیل و در دفاع از حقانیت مردم مظلوم فلسطین است.

عصر کاسپین/ دکتر حمیدرضا امام‌پناهی پیش از ظهر (جمعه) با همراهی معاونین خود در راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس در رشت شرکت کرد.

وی در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه روز قدس روز همبستگی مسلمانان و ملل آزادی‌خواه جهان برععلیه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است، اظهار کرد: روز قدس با تدبیر امام راحل نامگذاری و به یک جنبش بین‌المللی بر علیه رژیم غاصب قدس تبدیل شد.

فرماندار شهرستان رشت افزود: امروز می‌بینیم که ملت‌های مسلمان در منطقه و جهان بر علیه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل برگزار می‌کند، در واقع روز قدس به این دلیل اهمیت دارد که هویت رژیم جعلی را مورد هدف قرار داده تا زمانی که راهپیمایی این روز در جهان برقرار است شک نکنیم که هویت رژیم غاصب صهیونیستی شکل نمی‌گیرد پس بنابراین تا نابودی کامل این رژیم و فتح قدس به دست مسلمانان و سربازان امام زمان(عج)، راهپیمایی روز قدس با شکوه برگزار می‌شود.

امام‌پناهی با اشاره به اهمیت روز قدس در امسال گفت: امسال روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا امروز محور مقاومت بر علیه رژیم غاصب شکل گرفته و این محور فقط مربوط به ایران، لبنان، عراق و سوریه نیست بلکه دامنه و گستره این محور در سطح ملت‌های آزادی‌خواه دنیا شکل گرفته و با توجه به حوادثی که امروزه در جهان شکل گرفته و خیانت بعضی از کشورها و حکام سرسپرده عربی در طی چند سال اخیر تا به این رژیم هویت و اعتبار ببخشند، میطلبد تا امسال هم پرشکوه تر از سال‌های قبل با حضور میلیونی خود بار دیگر انزجار و نفرت خود را از این رژیم که قبله گاه اول مسلمانان را تصاحب و غصب کرده‌اند، اعلام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که رژیم کودک‌کش و تروریست بر مردم مظلوم فلسطین، لبنان و سوریه و غزه را طی سالیان متمادی شاهد هستیم، می‌بینیم که در اتفاقات روسیه و اوکراین هجمه جهانی از حیث تحریک افکار عمومی و مظلوم نمایی از مردم اوکراین منتشر شد اما بیش از نیم قرن از تصرف فلسطین و قدس شریف توسط رژیم غاصب اسرائیل می‌گذرد اما رسانه‌های غربی سکوت کردند و هیچ اعتراضی نمی‌کنند.

فرماندار شهرستان رشت اضافه کرد: ما هرگونه جنگ و خونریزی در جهان را محکوم می‌کنیم اما عواملی که تحریک کردند تا این اتفاق در اوکراین بیافتد و آن را برای اهداف خود قربانی کردند و بازتاب جهانی دادند، افکار عمومی را بر علیه روسیه تهیج می‌کنند امروز در پرده حقوق بشر افکار عمومی را تحریک می‌کنند، این چه نوع حقوق بشری است!

امام‌پناهی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس نماد همبستگی مردم جهان علیه استکبار و رژیم صهیونیست و غاصب اسرائیل و در دفاع از حقانیت مردم مظلوم فلسطین است، بیان کرد: این همبستگی ملی و بین‌المللی مردم در راهپیمایی روز قدس موجودیت رژیم غاصب را مورده هدف قرار داده و این راهپیمایی ادامه پیدا می‌کند تا به امید روزی که شاهد آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از ظلمی که در حق آنها می‌شود، باشیم.

فرماندار رشت همچنین در نماز جمعه رشت که در مصلی امام خمینی (ره) با حضور مومنان روزه دار اقامه شد، شرکت کرد.

گفتنی است راهپیمایی روز قدس امسال در رشت، از مسیرهای سه گانه به سمت مصلی امام خمینی (ره) برگزار و سردار رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس در جمع راهپیمایان سخنرانی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 15 =