سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: ادامه روند کاهش آمارهای کرونایی در گیلان / ۱۰ شهرستان آبی شدند

0 24

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه روند کاهش آمارهای کرونایی در استان، گفت: ۱۰ شهرستان گیلان در وضعیت آبی قرار دارند.

عصر کاسپین/ فردین مهرابیان با اشاره به اینکه وضعیت جدید رنگ بندی شهرهای کشور از سوی وزارت بهداشت اعلام شد، گفت: در اطلاعیه جدید تعداد شهرهای آبی استان گیلان به ۱۰ شهر رسید.

وی با بیان اینکه پیش از این پنج شهرستان آستارا، تالش، رودسر، فومن و لنگرود در وضعیت آبی قرار داشتند، افزود: هم اکنون شهرهای آستانه اشرفیه، رشت، خمام، رضوانشهر و لاهیجان این شهرها اضافه شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان رعایت شیوه نامه‌ها و گسترش واکسیناسیون به ویژه دُز سوم را از مهم‌ترین عوامل کاهش آمارهای کرونایی در تعداد بستری‌ها و مرگ و میرها دانست و اضافه کرد: شهرهای بندرانزلی، رودبار، سیاهکل، شفت، صومعه سرا، ماسال و املش در وضعیت زرد قرار دارند.

وی در ادامه با اشاره به آمارهای شبانه روز گذشته کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون ۸۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

مهرابیان به بستری ۲۲ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های استان گیلان اشاره و تصریح کرد: حال ۱۷ بیمار کرونایی وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، افزود: سه بیمار جدید در این بخش بستری شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + یک =