سیمان خزر برای دومین سال پیاپی موفق به دریافت گزارش مقبول حسابرسی از حسابرس مستقل و بازرس قانونی شد

0 53

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان خزر در سال مالی منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۰ روز سه شتبه ۲۰ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ورزشی و تفریحی تلاش تهران برگزار شد.

عصر کاسپین/ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان خزر ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جهت تسهیل مشاهده مجمع مذکور با در اختیار قرار دادن لینک در فضای مجازی جهت مشاهده مجمع به صورت آنلاین از سایت سیمان خزر و راه ارتباطی پیامکی درج شده در سایت سیمان خزر اقدام نمود.
بنابر این گزارش این مراسم با حضور سهام‌داران حقیقی، نمایندگان سهام‌داران حقوقی و نماینده هلدینگ سیمان فارس و خوزستان ، حسابرسی و بازرس قانونی شرکت ساعت ۱۵ عصر روز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار شد.
در ابتدای با اعلام وصول حضور ۷۴/۶۹ درصد سهامداران شرکت جلسه با مهندس طالبی نماینده هلدینگ سیمان فارس و خوزستان به عنوان رئیس جلسه با دعوت از اعضای مجمع جلسه آغاز شد و در ادامه دکتر اسحق جمال امیدی، مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره سیمان خزر با بیان گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت بخش‌های مختلف شرکت به صورت پاورپوینت برای حاضران در جلسه ارائه کرد.
در ادامه جلسه ‌مدیرعامل شرکت به قرائت گزارش هیئت مدیره پرداخت و از افزایش سود عملیاتی ۷۳ درصد و سود خالص ۷۸ درصد شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۰خبر داد.
دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر همچنین از حرکت جهادی پرسنل شرکت در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: خوشبختانه توانستیم به یاری خداوند متعال و با هم دلی و هم افزایی خانواده بزرگ سیمان خزر ، رکورد تولید و تحویل سیمان در تمام ادوار شرکت را به ثبت برسانیم و با توکل به خدا این روند را همچنان در سال ۱۴۰۱ با جدیت بیشتر ادامه خواهیم داد.
وی در خاتمه یاد آورشد: این موفقیت حاصل تلاش همه هم سنگرانم در خط مقدم تولید در شرکت سیمان خزر است و قدردان زحماتشان هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 11 =