شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی رویداد بین المللی سرمایه گذاری وان ( ترکیه) را برگزار می کند

0 16

رئیس شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی مستقر در پارک علم و فناوری گیلان از حضور ۳۰ طرح در رویداد سرمایه گذاری کشور ترکیه خبر داد.

عصر کاسپین/ دکتر محمود صابری در این باره گفت: در راستای ماموریت شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی در توسعه تعاملات و همکاری های فناورانه در کشورهای اسلامی و همچنین سایر کشورها با تکیه بر دیپلماسی فناوری، تفاهم نامه سه جانبه برگزاری رویداد سرمایه گذاری وان بین شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی و کارآفرینی و پارک تکنوکنت شهر وان ترکیه منعقد گردید. پیرو این تفاهم نامه اطلاع‌رسانی رویداد در در سطح بین المللی به ویژه کشورهای اسلامی صورت گرفته و ۱۵۰ طرح طرح از ۱۳ کشور از جمله ایران، امارات متحده عربی، عراق، سودان، لبنان، نیجریه، ترکیه، مصر، لهستان، هلند، استرالیا، مکزیک و کانادا به دبیرخانه رویداد ارسال شده است که در نهایت پس از طی فرآیند ارزیابی و داوری، ۳۰ طرح منتخب در رویداد شرکت خواهند داشت. این رویداد به مدت ۲ روز و در تاریخ ۲۱ و ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در شهر وان ترکیه برگزار خواهد شد.

رئیس شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی با اشاره به اهمیت این رویداد گفت: از افراد و شخصیت های مختلفی برای حضور در این رویداد دعوت به عمل آمده که تا این لحظه سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در ارزروم ، وزیر صنایع تکنولوژی ترکیه ، رئیس و یا معاون TÜBİTAK (نهاد حمایتی وابسته به وزارت علوم ترکیه با ماموریت تامین مالی پژوهش‌های کاربردی) ریس آکادمی علوم اروپا ، ریس مخترعان اروپا ، رییس سازمان صلح بین الملل برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی نموده‌اند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 20 =