لزوم تحقق خودکفایی در سازمان آتش نشانی – احداث ایستگاه ۱۵ آتش نشانی در بلوار خرمشهر تا پایان امسال

0 16

شهردار رشت در جلسه بررسی اهم فعالیتهای آتش‌ نشانی، ضمن تاکید بر لزوم تحقق خودکفایی در این سازمان گفت: باید روند احداث ایستگاه ۱۵ آتشنشانی واقع در بلوار خرمشهر سرعت گیرد.

 

عصر کاسپین/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت عصر روز گذشته ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ به اتفاق محمد حسین خیابانی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی، رضا ویسی معاون شهرسازی و معماری و محمد باقر بشر‌دانش سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری رشت از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بازدید و طی جلسه ای به اهم فعالیتهای سازمان پرداخت.

 

شهردار رشت در این جلسه گفت: باید اقدامات و برنامه‌ها به سمتی هدایت شود تا اهداف مهمی نظیر خودکفایی در حوزه بهره‌برداری از ادوات و تجهیزات در سازمان آتش نشانی تحقق پیدا کند.

 

سید امیر حسین علوی ضمن تاکید بر تشکیل کمیته‌ای متشکل از دانش آموختگان متخصص برای امورات پژوهشی و تحقیقاتی جهت استفاده از روشهای نوین اطفای حریق تصریح کرد: روند احداث ایستگاه ۱۵ آتش نشانی در بلوار خرمشهر باید تسریع گردد و انتظار دارم، ضمن بسترسازی لازم در این خصوص، مراحل احداث ایستگاه مذکور تا پایان امسال به اتمام برسد.

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت نیز در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات و عملکرد این سازمان در سال گذشته و سال جاری ارائه داد و ضمن برشمردن مهمترین برنامه‌های پیش رو اظهار داشت: از جمله نیازهای سازمان آتش نشانی، تجهیزات و وسایل انفرادی آتش نشانان است که امیدواریم با دستور شهردار رشت تامین گردد.

 

شهرام مؤمنی در پایان اضافه کرد: مرکز آموزش سازمان آتش نشانی در ایستگاه ۱۳ این سازمان در حال احداث است که امیدواریم تا پایان سال جاری به مرحله بهره‌برداری و تکمیل برسد.

 

گفتنی است، دیدار صمیمانه با آتش نشانان، بررسی وضعیت حال حاضر امکانات، تجهیزات و زیرساختهای این سازمان در حوزه خودروها و تجهیزات فنی و پایش آخرین توانمندیها از بخشهای بازدید شهردار رشت و هیئت همراه از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + هجده =