مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی کشور هستند

0 13

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران عرصه تولید تبریک گفت.

عصرکاسپین/ مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر گفت :کارگران نیروی مولد و پیشران جامعه هستند که چرخ های تولید،کارآفرینی و تولید ثروت با دست های این قشر زحمت کش ممکن می شود و همواره بازوی توانمند پویایی اقتصادی در کشور به شمار می روند که با تلاش بی وقفه و کارآفرینی در عرصه کار و تولید در سالی که به نام سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامیده شده است بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی می افزایند.

وی در ادامه افزود : یازدهم اردیبهشت گرامیداشت روز جهانی کارگر ، فرصت تجلیل از کار و تلاش بندگانی است که در راه سعادت و سربلندی و پیشرفت امور جامعه با جدیت گام بر می دارند. توجه به جایگاه و اعتبار کارگران در جامعه اسلامی از مهمترین مسایلی است که در نگاه قرآن و معصومین(ع) بر آن تاکید فراوان شده است. بدون شک گرامیداشت مقام و منزلت کارگر به یک روز محدود نمی گردد و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نیز هر روز ، روز کارگری و کارگران است. کارگران عزیزی که با اراده ای قوی و روحیه خستگی ناپذیر برای کسب روزی حلال تلاش کرده و ‘استقلال’ و ‘خودکفایی’ را در همه عرصه‌ها و در سایه خود باوری معنا می کنند. انسان های شریفی که باور دارند لازمه استقلال اقتصادی کشور توسعه و ارتقاء کیفی تولیدات داخلى است که آن هم به مدد کار و ابتکار سازنده محقق می شود و خوشبختانه در سرزمین پهناور ایران امروز چنین انسان های سخت کوش و کارگران با انگیزه ای مسئولیت به حرکت درآوردن چرخ های تولید و تحول اقتصادی را به دوش گرفته اند.

محبوبی گفت : روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ های صنعت را به گردش در می آورند و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده تجلیل و قدردانی شود.

وی در ادامه بیان داشت : کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی هر کشوری هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : کار و تلاش در اسلام دارای ارزش و عبادت، و سعی برای کسب روزی دنیاپرستی نیست، بلکه جهاد در راه خداست. کارگر محترم است چون برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می کند. اسلام فرد تنبل و بیکار را مذمت کرده و تشویق به کار و تلاش نموده است.امیدواریم با امید به خدا وحمایت مسئولین وتلاش شما کارگران وصاحبان مشاغل امسال بیش از پیش شاهد رشد وشکوفایی هرچه بیشتر صنعت کشور عزیزمان ایران باشیم.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گفت : یازده اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر تداعی تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران عزیز در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهان است. کارگرانی که موتور محرکه توسعه و اقتصاد هر کشور به شمار رفته و مسلماً میزان مشارکت نیروی کار در پیشرفت کشورها رابطه مستقیمی با نیروی انسانی فعال آن دارد.

وی در پایان افزود : بدینوسیله فرارسیدن این روز را به جامعه کارگری بخصوص کارگران زحمتکش واحدهای صنعتی مستقردر شهرک ها و نواحی صنعتی استان تبریک و تهنیت عرض نموده ، از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی شما کارگران عزیز و گرانقدر، که با همت والای خود در مسیر سربلندی ایران عزیز و اهداف عالیه حوزه صنعت گام برمی دارید تقدیر نموده سلامتی و توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال مسالت می نمایم و امیدوارم زمینه های پیشرفت و ارائه خدمات به این قشر زحمت کش بیش از پیش فراهم گردد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 19 =