مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، برنامه‌های گرامیداشت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را تشریح کرد

0 19

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان برنامه‌های این جمعیت به مناسبت آغاز یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر و هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر با شعار «یک قرن خدمات بی‌منت» از ۱۸ الی ۲۴ اردیبهشت‌ماه سال جاری را تشریح کرد.

عصر کاسپین/ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به جزئیات برنامه‌های هفته هلال احمر گفت: برنامه‌های آغاز یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر و هفته هلال احمر با شعار «یک قرن خدمات بی‌منت» با رویکردهای امدادی، درمانی، آموزشی و فرهنگی از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در ادامه از برگزاری مانور تیم بهداشت و درمان اضطراری در شهرستان رودبار خبر داد و افزود: این مانور همزمان با سراسر کشور در روز ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در با رویکردهای امدادی، درمانی، فرهنگی و آموزشی از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

غلامی اظهار کرد: مانور دور میزی مدیران ارشد استانی و دستگاه‌های اجرایی (معاونت امداد و نجات) و کارزار آموزشی خدماتی پژوهشی کارآفرینی در پیاده راه فرهنگی (معاونت آموزش) به منظور گرامیداشت هفته هلال احمر در دستور کار خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 6 =