مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان خبر داد :مانور بازرسان ستاد تنظیم بازار استان برگزار شد

0 18

این مانور به منظور ایجاد آرامش ، کنترل و نظارت بر بازار و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار شد .

عصرکاسپین/ مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان از برگزاری مانور بازرسان ستاد تنظیم بازار استان برای نظارت و کنترل قیمت کالاهای اساسی خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : در این مانور بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی بر وضعیت بازار گیلان نظارت کردند.

محبوبی در خصوص هدف از برگزاری این مانور گفت : این مانور در راستای کمک به اجرای سیاست اصلی دولت درخصوص برقراری عدالت اجتماعی و رصد و سنجش بازار و نظارت و کنترل بر قیمت کالاهای اساسی انجام شد.

وی ادامه داد: این مانور از روز سه شنبه با ۲۳۰ تیم بازرسی در سطح استان آغاز و در حال برگزاری می باشد .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : این بازرسان تا زمان اطمینان از آرامش و ثبات بازار به صورت مستمر با حضور در سطح استان بر قیمت‌ها نظارت دارند.

محبوبی یادآور شد: اکنون نظارت بر بازار نخستین اولویت مجموعه مدیریتی استان و مورد تأکید استاندار است تا با کمک به دولت ، برقراری عدالت اجتماعی به عنوان یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی سرعت بیشتری یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از برخی همشهریان که تاکنون با این مجموعه همکاری خوبی داشته‌اند، گفت: خواهشمندم در صورت مشاهده تخلف با شماره ۱۲۴ تماس حاصل نمایند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =