مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت :اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس امسال بیشتر از سال‌های گذشته است

0 14

حضور همه آحاد جامعه در راهپیمایی روز قدس اهمیت بسیار زیادی دارد .

عصرکاسپین/ مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با بیان شرایط کنونی جامعه جهانی و خصوصا کشورهای اسلامی و همچنین شرایط خاص کشور و مذاکرات هسته‌ای راهپیمایی روز قدس را نسبت به سال‌های گذشته با اهمیت‌تر دانست و بر حضور گسترده مردم تاکید کرد.

محبوبی گفت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس دارای اهمیتی بسیار زیاد و فوق العاده است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان افزود: در جامعه ما نیز بحث دشمن و دشمن شناسی اهمیت زیای دارد بر همین اساس حضرت امام (ره) جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس نام‌گذاری نمودند تا مسلمان‌ها دشمن اصلی خود را بشناسند تا بر او مقابله نمایند .

وی در ادامه بیان داشت : حضور همه آحاد جامعه در راهپیمایی روز قدس اهمیت بسیار زیادی دارد مخصوصا در شرایطی که امروز آمریکایی‌ها در کشورهای اسلامی در حال جنگ و توطئه و خونریزی هستند و کشتار مسلمان‌ها و اشغال کشورهای اسلامی در دستور کار آن‌ها قرار دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن محکوم نمودن جنایات آل سعود در یمن بیان داشت: آل سعود خود را مسلمان می‌دانند در حالی که از اسلام بویی نبرده‌اند و محصول تفکرات آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی ادامه داد: اینان در حال مسلمان‌کشی هستند خصوصا کشورهایی را که بیدار شده‌اند و انقلاب نموده‌اند و در مقابل زورگویی ایستاده‌اند را مورد تجاوز و خونریزی قرار می‌دهند.

مهدی محبوبی حسن کیاده در پایان بیان داشت : از آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی ، گیلان همیشه سرافراز به ویژه خانواده بزرگ صنعت استان برای حضور پرشور در راهپیمایی سراسری روزجهانی قدس دعوت می‌کنیم. باشد که باردیگر با فریادهای”مرگ بر آمریکا” و”مرگ بر اسراییل”که از حنجره آحاد این ملت غیور بر می‌آید، خواب را بر چشمان مستکبرین عالم حرام کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + بیست =