مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در زمره یکی از مدیران برتر جهادی کشور معرفی گردید

0 22

بر اساس ارزیابی انجام شده از اجرای میزهای خدمت جهادی ادارات و دیدارهای چهره به چهره مردمی به عنوان شاخصی نقش آفرین با آثار و دستاوردهای ارزشمند ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به عنوان یکی از موثرین و فعالین برتر این حوزه مورد تجلیل کشوری قرار گرفت .

عصر کاسپین/ در لوح صادره از سوی فضل الله کفیل ، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور آمده است : 

سازمان بسیج ادارات و کارمندان به عنوان یکی از اقشار پیشتاز و موثر با هدف نقش آفرینی و کارآمدسازی و ارتقاء سلامت نظام اداری کشور و نقش آفرینی و تحقق دولت اسلامی اقدام به اجرای میزهای خدمت جهادی عمومی و تخصصی در چند سال اخیر نموده است . 

دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم و مشاهده مشکلات و کاستی ها از نزدیک و تلاش برای رفع آنها و نیز خنثی سازی عملیات سنگین روانی دشمن و بزرگ نمایی مشکلات و القای یاس و ناامیدی در مردم از نتایج مهم این نهضت سراسری بوده است . 

ملاحظه اثرات ملموس اجرای برنامه میزهای خدمت جهادی به عنوان راهی میانبر و مسیری مکمل در ارائه خدمت بی منت به مردم به نحوی بوده است که فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای ( دام ظله العالی ) از آن به عنوان یکی از اقدامات شاخص بسیج در امر خدمت رسانی یاد کردند . 

اکنون که در سایه عنایات پروردگار و توجهات حضرت ولیعصر (عج ) به عنوان یکی از موثرین و فعالین برتر برگزاری میزهای خدمت جهادی در استان انتخاب شده اید بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از خدمات خالصانه و تلاش مجدانه جنابعالی در امر برگزاری میزهای خدمت جهادی اعلام داشته و موفقیت روزافزون شما را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تا رسیدن به آرمانهای والای آن از درگاه احدیت مسئلت می نمایم . 

شایان ذکر است این لوح توسط جناب سرهنگ حسینی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و با حضور سرهنگ رنجبر مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان و علی چراغی فرمانده پایگاه بسیج شهید فیاض بخش این اداره کل ، طی مراسمی به مدیرکل تامین اجتماعی گیلان تقدیم گردید . 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + پنج =