مرکز درمانی تامین اجتماعی فومن به دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی آزمایشگاهی مجهز شد

0 16

فرماندار و رییس شبکه بهداشت شهرستان فومن با حضور در درمانگاه تامین اجتماعی این شهر ، دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی آزمایشگاهی را راه اندازی و افتتاح نمودند.

عصر کاسپین/ دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های دکتر بهروزی فر نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی برای تجهیز درمانگاه به پیشرفته ترین تجهیزات و تخصصی افزود: خرید دستگاه اتوآنالیزر بیوشیمی یک دستگاه با سرعت و دقت عملکرد بالا است و خدماتی چون تست تیروئید را به بیمه شدگان و مردم شهرستان ارائه می دهد .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان افزود: در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات در شهرستان فومن به زودی سه متخصص داخلی ، اطفال و پوست به صورت دائمی به مرکز درمانی تامین اجتماعی فومن افزوده می شوند.
درادامه مهندس فکور فرماندار شهرستان فومن ضمن قدردانی از تلاش های انجام گرفته به اهمیت توجه به مردم مناطق محروم اشاره نمود و افزود: توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی  به تجهیزات پیشرفته پزشکی ستودنی و بسیار خوشحال کننده است.
همچنین در این مراسم رییس مرکز بهداشت منطقه فومن به اهمیت دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی برای مجموعه آزمایشگاهی تاکید نمود و از تلاش های انجام گرفته برای توسعه خدمات درمانی در منطقه قدردانی نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =