نشست هم اندیشی بررسی کمک به خانواده های زندانیان با اولویت اشتغال معیشت با مشارکت سازمان بسیج حقوقدانان در زندان ضیابر

0 10

رضا محمدی اصل در نشست هم اندیشی بررسی کمک به خانواده های زندانیان با اولویت اشتغال و معیشت که با مشارکت سازمان بسیج حقوقدانان در زندان ضیابر برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه اشتغال در زندان ها، مهمترین شاخصه آن را حمایت از خانواده های زندانی و حفظ کرامت زندانی و خانواده او قلمداد کرد.

عصر کاسپین/ وی با اشاره به انتخاب زندان مرکزی رشت به عنوان اولین زندان تحولی در کشور، از رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان و دیگر مقامات قضایی قدردانی کرد که در راس حمایت‌های همه جانبه از طرح مذکور هستند و گفت: حمایت‌های همیشگی بسیج و سپاه قدس استان نیز بسیار اثرگذار است که این مهم حاصل همت و تلاش مستمر همه دست اندرکاران می باشد.
مدیرکل زندان های گیلان در ادامه، اجرای صحیح سند تحول قضایی در تحقق اهداف سازمانی و نیازمندی های زندان ها را نیازمند همدلی و همراهی همه مسئولین امر و همکاران پرتلاش دانست و تصریح کرد: حفظ کرامت و حمایت از زندانی و خانواده او با ایجاد اشتغال و حرفه آموزی در دستور کار قرار دارد.
محمدی اصل با بیان اینکه با ایجاد اشتغال برای مددجویان شاهد کمترین آمار بازگشت به زندان خواهیم بود، از همه کارآفرینان و خیرین در جهت ایجاد اشتغال برای زندانیان دعوت به همکاری کرد.
وی همچنین از اهدای بسته ای معیشتی به خانواده های مددجویان خبر داد و متذکر شد: بیش از ۱۵۰ بسته حمایتی با ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان بین خانواده های زندانیان توزیع شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =