نشست هم اندیشی و تجلیل از مربیان داوطلب جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد

0 33

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: با ارائه آموزش های کیفی تر برای فراگیران و ارتقای تعداد و کیفیت تدریس، آسیب های اجتماعی ناشی از حوادث و بلایا نیز به شدت کاهش می یابد.

عصر کاسپین/ روز جاری با حضور سیاوش غلامی مدیرعامل، رضا همتی معاون آموزش و پژوهش، کارکنان حوزه آموزش و مربیان داوطلب این جمعیت نشست هم اندیشی و تجلیل از زحمات مربیان به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به برگزاری این نشست اظهار کرد: افزایش وقایع ناگوار طبیعی و انسان ساخت در سال‌های اخیر، همچنین اهمیت امدادرسانی‌ بهنگام جوامع را بر آن داشت تا تمرکز جدی بر آموزش‌های همگانی و تخصصی کمک‌های اولیه و رفتار صحیح در بحران داشته باشیم.

غلامی افزود: مخاطرات طبیعی و وقایع ناگوار انسانی در سراسر جهان هر ساله آسیب‌های روحی، روانی و جسمی و همچنین هزینه‌های اقتصادی بسیاری را بر هر یک از جوامع وارد می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ادامه داد : مهم است که بتوانیم با تعامل آموزش‌های بیش‌تر و موثرتری را در هلال‌احمر به‌عنوان یک سازمان پیشرو شاهد باشیم.

غلامی با بیان اینکه استان گیلان در ارائه آموزش های اولیه و امدادی جایگاه خوبی دارد، اظهار داشت: این مهم نتیجه زحمات مربیان داوطلب در جمعیت هلال احمر استان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بر استمرار آموزش و کیفیت آن تاکید کرد و گفت: آموزش‌ها مستمر، کیفی و موثر باشد به حتم در سازماندهی فعالیت‌های امداد و نجات عملیات‌ها و پاسخ دهی به حوادث موفق عمل می‌کنیم و میزان آمادگی و تاب آوری جامعه ارتقا می یابد.

غلامی افزود: با ارائه آموزش های کیفی تر برای فراگیران و ارتقای تعداد و کیفیت تدریس، آسیب های اجتماعی ناشی از حوادث و بلایا نیز به شدت کاهش می یابد.

لازم به ذکر است؛ در این نشست بحث‌های مختلف آموزش و پژوهش مطرح و بر ارتقای پژوهش‌ها براساس منابع علمی بیشتر و نیازسنجی سرفصل‌های آموزشی برای تولید محتوا تأکید شد که نهایتا محتوای عملی و به‌روز به کتاب‌های مرجع برای استفاده عمومی تبدیل شود.

شایان ذکر است؛ در انتها از زحمات مربیان داوطلب این جمعیت توسط مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + 5 =