هماهنگی سازمانها در انجام وظایف نقش مهمی در تسهیل خدمت رسانی دارد

0 17

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان ضمن بازدید از امور توزیع برق سیاهکل به نشست و گفتگو با امین بابایی سرپرست فرمانداری شهرستان سیاهکل و عطایی معاون اداره راه و شهرسازی استان پرداخت.

عصر کاسپین/ مهدیزاده ضمن بازدید از واحدهای مختلف اداری امور توزیع برق سیاهکل، با حضور در واحد اتفاقات این امور از زحمات کارکنان این مجموعه قدردانی کرد و افزود: حضور به موقع همکاران و نیروهای اجرایی و عملیاتی در زمان وقوع خاموشی ها آسایش خاطر مشترکین را بهمراه خواهد داشت.

مهدیزاده تاکید کرد: با انجام تعمیرات پیشگیرانه و اقدامات اساسی می توان از بروز مشکلات و آسیب های شبکه جلوگیری کرد و این خود در گرو برنامه ریزی دقیق و همدلی در اجرا می باشد.

همچنین مدیرعامل توزیع برق گیلان در فرمانداری سیاهکل حضور یافت و به نشست و گفتگو با امین بابایی سرپرست فرمانداری شهرستان سیاهکل و عطایی معاون اداره راه و شهرسازی استان پرداخت.

در این نشست مهدیزاده خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت برق در زندگی امروز همه مردم و همچنین با توجه به افزایش و رشد مصرف برق در کل کشور، مدیریت مصرف برق بیش از هر زمان دیگری ضروری و حیاتی است.

مهدیزاده به نقش آموزش خانواده و نسل های آینده در مبحث مدیریت مصرف تاکید کرد و گفت: ادارات و دستگاههای دولتی سطح استان در کنار بانک ها و سایر مراکز دولتی می توانند با مصرف بهینه برق یاری رسان کل صنعت برق کشور باشند.

همچنین در این نشست درخواست های مردمی شهرستان سیاهکل از سوی امین بابایی سرپرست فرمانداری این شهرستان و عطایی معاون اداره راه و شهرسازی استان مطرح شد و مورد بررسی حاضرین قرار گرفت.

گفتنی است جلال رعنای مهرپورسرپرست توزیع برق شهرستان سیاهکل نیز طی این نشست ها و بازدیدها حضور داشته و خلاصه ای از مجموعه اقدامات و برنامه های تدوین شده این امور را مورد ارائه قرار داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × سه =