همه باید در کنار هم جهت حل معضل چند ده ساله پسماند به شهرداری کمک کنیم

0 17

در هفتمین روز از شروع به کار عملیات بهسازی سایت زباله سراوان، اسدالله عباسی استاندار گیلان به همراه سید امیر حسین علوی شهردار رشت، آقازاده نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس، امام پناهی فرماندار شهرستان رشت، کارگرنیا، شفیعی و شهرستانی از اعضای شورا و دیگر مسئولان استانی و شهری از روند بهسازی سایت زباله سراوان بازدید به عمل آوردند.

 

عصر کاسپین/ استاندار گیلان طی بازدید میدانی از سراوان ضمن تشکر و قدردانی از تلاشها و پیگیریهای مستمر شهردار و مجموعه شهرداری رشت جهت اجرای پروژه بهسازی سایت زباله سراوان اظهار داشت: همه باید در کنار هم جهت حل معضل چند ده ساله پسماند به شهرداری کمک کنیم. بنده نیز به عنوان استاندار گیلان در کنار شهرداری ایستاده‌ام و در مسیر بهسازی سایت زباله سراوان کمک خواهم کرد.

 

نماینده عالی دولت در استان گیلان تصریح کرد: برای برطرف کردن معضلات سایت زباله سراوان و حل مشکلات مردم منطقه باید روند عملیات اجرایی پروژه‌های مرتبط با آن تسریع پیدا کرده و با سرعت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد.

 

همچنین استاندار گیلان به همراه جمع همراه از تصفیه‌خانه شیرابه لندفیل سراوان هم بازدید به عمل آورد و نسبت به پیشبرد سریعتر کارها، راه‌اندازی دستگاه زباله‌سوز و ایجاد زباله‌سوز جدید تاکید کرد.

 

گفتنی است از ابتدای شروع عملیات بهسازی لندفیل سراوان، سید امیر حسین علوی شهردار رشت همه روزه در سایت زباله سراوان مستقر است و پیشرفت کارها را از نزدیک مورد پیگیری و رصد قرار می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − شش =