پیام شهردار رشت به مناسبت روز جهانی کار و کارگر : کارگران نمادی از سازندگی ، توسعه و تعالی ایران اسلامی

0 18

سید امیر حسین علوی شهردار رشت گفت: کارگران نمادی از نوآوری، سازندگی، توسعه و تعالی کشور عزیز ما ایران اسلامی هستند.

عصر کاسپین/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت فرا رسیدن هفته کار و کارگر را به همه کارگران و جهادگران این عرصه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

إن الله یحب الذین یعملون و یجهدون طلبا للرزق

روز کار و کارگر تنها به عنوان نماد یک قشر زحمتکش، ایثارگر و پرتلاش نیست، در حقیقت کار و کارگر نمادی از نوآوری، سازندگی، توسعه و تعالی کشور عزیز ما ایران اسلامی است.

بنده معتقدم کارگران مهمترین مؤلفه برای تحقق شعار سال و سیاست اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و خودکفایی بوده و به عنوان جهادگران در رونق اقتصادی و پیشرفت کشور عاملیت مستقیم داشته و دارند.

کارگران از ارزشمندترین قشر و طبقه و از سودمندترین گروهها در سطح جوامع محسوب می‌شوند، چرخ عظیم جوامع بشری در حوزه اقتصاد و صنعت با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است به بیان دیگر حیات یک ملت همواره مرهون کار و کارگر و خدمات ارزنده این قشر تلاشگر است.

اینجانب هفته و روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران و خدمتگزاران گرامی و زحمتکش تبریک عرض میکنم و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است؛ قشر جهادگر کارگران که خود، موتور محرک اقتصاد این سرزمین ولایی و قهرمان پرور هستند، بیش از پیش در جهت عملیاتی شدن این شعار مبارک تلاش و کوشش مضاعف داشته باشند و امیدوارم در این مسیر مشمول توفیقات الهی شوند.

سید امیر حسین علوی

شهردار رشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 1 =