کارخانه سیمان خزر از موفق ترین بنگاه‌های اقتصادی استان گیلان است

0 27

مدیرعامل شرکت سیمان خزر : اندیشه و انگیزه مدیران و پرسنل متخصص این واحد تولیدی موجب تعامل قدرتمندانه شرکت سیمان خزر با بازار مصرف شده است .

عصر کاسپین/ فرماندر شهرستان رودبار در بازدید از کارخانه سیمان خزر از بخش های مختلف و روند تولید سیمان در این کارخانه دیدن کرد.

صبح امروز دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار با همراهی رضایی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رودبار از کارخانه سیمان خزر بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید که دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ، حاج محمود ایزد دوست عضو موظف هئیت مدیره شرکت ، مهندس آزوین مدیر کارخانه، مهندس نصری مدیر منابع انسانی، مهندس محمد خانی فرمانده بسیج کارگری شرکت ، مهندس میرخوند رئیس نقلیه سنگین شرکت، اصغرپور مدیر روابط عمومی شرکت سیمان خزر حضور داشتند، فرماندر شهرستان رودبار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام علی (ع) و عرض تبریک هفته کار و کارگری و همچنین تشکر از تلاش های بی وقفه مدیران و کارکنان شرکت سیمان خزر گفت: اولویت مهم ما حفظ تولید و اهتمام ویژه به تولید بوده و با توجه به اطلاعات کسب شده از عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ ، کارخانه سیمان خزر یکی از موفق ترین بنگاه‌های اقتصادی استان است.
وی افزود: شرکت سیمان خزر در زمینه مشارکت با طرح‌های شهری نیز همواره پیشقدم بوده و همکاری بسیار خوبی با مسوولان شهرستان رودبار در زمینه‌های مختلف داشته که قابل ستایش است.
فرماندار رودبار اضافه کرد: این کارخانه همچنین تلاش‌های زیادی در راستای حمایت از شهروندان بومی، مشارکت در اجرای طرح‌های فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی و اشتغالزایی جوانان از خود نشان داده است.
مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر نیز در جریان این بازدید ضمن تشریح و توضیح حضوری عملکرد برخی دپارتمان های مختلف و همچنین اشاره به رکورد تولید و تحویل در تمامی ادوار، موفقیت های کسب شده در دریافت تندیس های برتر استانی و کشوری توسط این شرکت گفت: شرکت سیمان خزر جزو آن دسته از کارخانه‌هایی است که در تولید و تامین نیازهای داخلی موفق عمل کرده و توانسته رتبه‌های برتر را در هلدینگ کسب کند.
دکتر اسحق جمال امیدی افزود: دستیابی به کیفیت مناسب، مقاومت بالا با استفاده از جوانان توانمند و متخصص از ویژگی‌های محصول کارخانه سیمان خزر است و از طرفی برخورداری از ذخایر فراوان و مناسب مارل و سنگ آهک و جاده‌های دسترسی مناسب به بازارهای هدف، موقعیت ممتازی به شرکت سیمان خزر بخشیده است.
مدیرعامل شرکت سیمان خزر به تشریح فرایند و اقدامات صورت گرفته در راستای جهش تولید پرداخت و اظهار داشت: در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن( ۱۳۹۹) با رشد مطلوبی مواجه بوده که امیدواریم امسال نیز با همدلی و هم افزایی صورت گرفته مدیریران و کارکنان سیمان خزر این رشد صعودی در سال ۱۴۰۱ تکرار شود.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های سیمان خزر یادآورشد: شرکت سیمان خزر در راستای عمل به وظایف ذاتی خود در قبال محیط پیرامونی و برون سازمانی و همچنین عمل به مسئولیت‌ های اجتماعی حداکثر اهتمام و تلاش خود را معمول داشته است .
دکتر جمال امیدی در پایان خاطرنشان کرد: اندیشه و انگیزه مدیران و پرسنل متخصص این واحد تولیدی باعث تعامل قدرتمندانه شرکت سیمان خزر با بازار مصرف شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 16 =