رشد ۳۱/۲ درصدی بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد استان گیلان در سال ۱۴۰۰

0 14

با افرایش ۲۳۰۰۰ نفری تعداد بیمه شدگان مشاغل آزاد، جمعیت افراد تحت پوشش این گروه در تامین اجتماعی گیلان از ۹۶۰۰۰ نفر گذشت.

عصر کاسپین/ با افرایش ۲۳۰۰۰ نفری تعداد بیمه شدگان مشاغل آزاد، جمعیت افراد تحت پوشش این گروه در تامین اجتماعی گیلان از ۹۶۰۰۰ نفر گذشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه تعداد بیمه شدگان گروه حرف و مشاغل آزاد تحت پوشش در سال ۱۴۰۰ از ۷۳۶۳۲ نفر به ۹۶۶۱۲ نفر افزایش یافته است، افزود: این میزان بیانگر رشد ۳۱/۲ درصدی و استقبال گسترده شهروندان از طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی است .

وی در ادامه اظهار داشت: بیش از ۳۶۰۰۰ نفر از این جمعیت را زنان خانه دار تشکیل داده و صاحبان حرف و کسبه نیز از اقشار بزرگ بیمه شدگان در این گروه می باشند.

علی حسین نژاد با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد این رشد در نیمه دوم سال گذشته و پس از اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی تحقق یافته است اذعان داشت: امکان بیمه پردازی برای دختران بالای ۱۸ سال و بیمه دانشجویان از قالب های شاخص در این بستر می باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه توسعه پوشش بیمه ای ماموریت اصلی این سازمان است، عدم نیاز به مراجعه و امکان انعقاد قرارداد به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه es.tamin.ir را از امتیازات و ویژگی های این طرح برشمرده و افزود: متقاضیان می توانند پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه مذکور، از مسیر منوی بیمه شدگان در بخش بیمه های خاص و بیمه فراگیر خانواده ایرانی، علاوه بر مشاهده راهنماهای مربوطه، نسبت به انعقاد قرارداد و حتی پرداخت آنلاین اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =