آماده باش گیلان برای سفرهای تابستانی

0 17

صابر از آماده باش گیلان برای سفرهای تابستانی خبر داد و گفت: تامین کالاهای اساسی برای پذیرایی مسافران بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

عصر کاسپین/ « عباس صابر »  در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر گیلان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: گیلان قطب گردشگری کشور محسوب می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه با توجه به کاهش کرونا ویروس پیش بینی می شود تابستان امسال با سیل عظیم مسافران به گیلان روبه رو شویم گفت: طبق آمار دریافتی بیش از ۷ میلیون مسافر در تعطیلات نوروز و سایر ایام به گیلان سفر کردند که آمار قابل توجهی است و این تعداد در تابستان نیز بیشتر خواهد شد.

صابر اذعان کرد: تامین کالاهای اساسی برای پذیرایی مسافران بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: گیلان در آماده باش کامل برای حضور گردشگران تابستانی قرار دارد.‌

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان تصریح کرد: همه دستگاه‌های خدمات رسان در آماده باش کامل قرار گیرند و نواقص را برطرف کنند.

وی ادامه داد: حضور مسافران در گیلان فرصت ارزشمندی برای تقویت بنیه اقتصادی استان شمرده می شود و بایستی از این ظرفیت بهره گرفت.

صابر به ترافیک در محورهای استان اشاره کرد و افزود: متولیان راهداری و همچنین پلیس راهور در نظم بخشی محورها و کاهش ترافیک تمام عزمشان را در این راستا به کار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان تصریح‌کرد: فرهنگ سازی کاهش ترافیک، مورد توجه قرار گیرد، برای کاهش ترافیک شهری و برون شهری باید از همه ظرفیت‌ها بهره گرفته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =