دوره آموزشی ثبت قیمت تولید و مصرف کننده به منظور شفاف سازی نظام توزیع و قیمت گذاری

0 9

در راستای ارتقای کمی و کیفی حوزه های قانونی مرتبط با فعالیت کسب و کارهای مختلف سازمان، معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان با همکاری اداره کل صنعت، معدن و ‌تجارت استان گیلان دوره آموزشی “ثبت قیمت تولیدکننده و مصرف کننده” را در منطقه آزاد انزلی برگزار نمود.

عصر کاسپین/ براین اساس؛ با عنایت به سیاست های ابلاغی دولت، به منظور حفظ حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از تضیع حقوق تولیدکنندگان، دوره آموزشی ثبت قیمت تولید کننده و مصرف کننده با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی منطقه آزاد انزلی برپا شد.

نکته حائز اهمیت اینکه اجرای این طرح زمینه شفاف و روان سازی نظام توزیع، قیمت گذاری و روزآمدسازی شیوه های نظارت بر بازار را فرآهم می کند و در قالب حضور در این دوره آموزشی، شرکت کنندگان با نحوه ثبت نام و چگونگی عملکرد در سامانه کشوری مربوطه آشنا شدند.

گفتنی است در حال حاضر ۳۵ واحد تولیدی در منطقه آزاد انزلی در ۵ گروه کالایی که عمدتاً محصولات تولیدی خود را به داخل کشور عرضه می کنند مشمول طرح درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده بوده که با پیگیری های مدیریت صنایع سازمان اقدامات لازم جهت ثبت این شرکت ها در سامانه کشوری انجام شده است.

منطقه آزاد انزلی با دارا بودن دو شهرک صنعتی، دارای ۱۶۰ واحد تولیدی-صنعتی است که در حدود ۴۰۰۰ نفر در این واحدها مشغول به کار می باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 14 =