مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان: درسال گذشته نزدیک به ۵۱۶۰ میلیارد ریال به طرف های قرار داد با تامین اجتماعی استان پرداخت شد

0 9

دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه نزدیک به ۲۲۰۰ موسسه تشخیصی درمانی با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان طرف قرار داد هستند گفت در سال گذشته نزدیک به ۵۱۶۰ میلیارد ریال به مراکز طرف قرار داد استان پرداخت شد.

عصر کاسپین/ مدیردرمان تامین اجتماعی استان باتصریح اینکه در سال گذشته بیش از ۵ میلیون ۲۵۰ هزار نسخه و صورتحساب طرف های قرار داد با تامین اجتماعی استان مورد بررسی و پرداخت شد به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک اشاره نمود و افزود: هم اکنون بیش از ۴۰۰۰ نفر از پزشکان استان در سامانه نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی ثبت نام و تایید شدند.
ایشان تاکید نمود که نزدیک به ۱۰۰درصد پزشکان و درمانگران طرف قرار داد با تامین اجتماعی استان که بالغ بر ۱۱۰۰ پزشک و درمانگر می شوند به صورت الکترونیکی نسخه صادر می کنند. همچنین نزدیک به ۱۰۰ درصد از مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گیلان در طرح نسخه نویسی  الکترونیک سازمان مشارکت دارند.
دکتر حسین ابراهیمی افزود: به طور میانگین در ماه بالغ بر ۵۰۰ هزار نسخه الکترونیک توسط پزشکان و درمانگران استان از طریق سامانه الکترونیک سازمان ثبت می شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =