لزوم تسریع در تعیین تکلیف آبنمای موزیکال بوستان ملت – جلوگیری از تعطیلی مجدد آبنما و تحمیل خسارت به بیت المال

0 13

سید مجتبی خدمت بین دانا بر لزوم تسریع تعیین تکلیف آبنمای موزیکال بوستان ملت تاکید کرد و گفت: جلوگیری از تعطیلی مجدد آبنما و وارد آمدن خسارت به بیت‌المال امری است که شهرداری رشت بر آن تاکید ویژه دارد. 

عصر کاسپین/ سید مجتبی خدمت بین دانا در جلسه بررسی وضعیت آبنمای موزیکال بوستان ملت، اظهار داشت: آبنمای موزیکال بوستان ملت با تلاش همه عوامل راه‌اندازی شد، بنابراین باید از این به بعد به گونه‌ای برنامه‌ ریزی کنیم تا از متوقف شدن مجدد آن جلوگیری به عمل آید.

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه تعطیلی آبنمای موزیکال بوستان ملت هزینه‌های زیادی را به دوش شهرداری می گذارد بر لزوم تشکیل کارگروهی در همین راستا تاکید کرد و افزود: به نتیجه رساندن و تعیین تکلیف آبنمای موزیکال بوستان ملت برای جلوگیری از تعطیلی مجدد و تحمیل خسارت به بیت‌ المال امری است که شهرداری رشت بر آن تاکید ویژه دارد.

گفتنی است در این جلسه هر یک از معاونین و مدیران حاضر در جلسه در خصوص مشکلات و چالش‌های آبنمای موزیکال بوستان ملت مواردی را عنوان کردند و در پایان جهت تعیین تکلیف هر چه سریعتر این آبنما صورتجلسه ای تنظیم و جهت تشکیل کارگروهی متخصص در این زمینه دستورات لازم از سوی سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت صادر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 15 =