آمادگی شهرداری جهت اجرای قانون دولت الکترونیک

0 11

سید امیر حسین علوی شهردار رشت از آمادگی شهرداری برای اجرای مقوله دولت الکترونیک خبر داد و گفت: در بحث خدمات الکترونیک اگر مصوبه شورا ارائه شود، شهرداری نسبت به اجرای آن اقدام می‌کند. از طرفی در حوزه میز خدمت الکترونیک هم شیوه‌نامه آن نگاشته شده است.

 

عصر کاسپین/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت شب گذشته چهارشنبه یکم تیرماه ۱۴۰۱ در چهل و سومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر رشت ضمن تشکر و قدردانی از شورای اسلامی شهر رشت برای همراهی با شهرداری عنوان کرد: در بحث خدمات الکترونیک اگر مصوبه شورا ارائه شود، شهرداری نسبت به اجرای آن اقدام می‌کند. از طرفی در حوزه میز خدمت الکترونیک هم شیوه‌نامه آن نگاشته شده است.

 

شهردار رشت با بیان اینکه شهرداری در جاهای لازم از خدمات تخصصی استفاده می‌کند، افزود: همه معاونتها و حوزه‌های شهرداری آموزشهای کاربردی خود را آغاز کرده‌ و مدرس های آن از بیرون و درون سازمان انتخاب شده‌اند.

 

سید امیر حسین علوی ابراز داشت: طبق بودجه مصوب شورای اسلامی شهر رشت نظارت بر انجام امورات فضای سبز و رفت و روب به مناطق واگذار شده است.

 

وی اضافه کرد: بسیاری از تاسیسات و تجهیزات مسکن مهر قدیمی است و نیاز به مرمت و نوسازی دارند که در این مورد در بودجه پیش‌بینی‌های لازم انجام و بودجه آن مشخص شده و باید اجرا شود و متولی آن هم سازمان سیما و منظر است.

 

شهردار رشت بیان داشت: مبایعه نامه های پروژه سعدی به سرگل آماده است و انتقال سند فرآیندی طولانی دارد و مبایعه نامه‌ها حتما برای رؤیت تقدیم اعضای شورای اسلامی شهر رشت خواهد شد.

 

علوی با تاکید بر اینکه نوسان قیمتها از چالش‌های عدیده اجرای پروژه‌های شهری است، افزود: شهرداری رشت باید برای بسیاری از پروژه‌ها مشاور اخذ نماید زیرا حجم پروژه‌ها بسیار زیاد است، بنابراین این کار قانونا باید انجام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =