آیین تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان گیلان

0 27

مدیر جدید دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق گیلان با حضور مقامات استانی و کشوری معرفی و مشغول به کار شد.

عصر کاسپین/ در این مراسم رئیس کل حراست استان، نماینده مرکز حراست وزارت نیرو، مدیر کل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر، رئیس شورای انسجام بخشی شورای فرهنگی صنعت آب و برق گیلان و محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان توزیع برق گیلان حضور داشتند.

طی این مراسم مهدیزاده اظهار داشت: هدف غایی و نهایی توزیع برق گیلان جلب رضایت مشترکین است و در این میان نقش دفتر حراست بعنوان متولی نظارت بر اجرای فرایندها و دستورالعمل ها کاملا واضح و مبرهن است.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیر پیشین دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق گیلان،تاکید کرد: نیروهای پرتلاش این دفتر جز صفوف اول خدمت رسانی بویژه در زمان بحران قرار دارند و فعالیت و عملکرد مثبت آنها، نتیجه ای کاملا تاثیر گذار بر وجهه شرکت و متعاقبا رضایتمندی مشترکین دارد.

گفتنی است طی این مراسم مطالبی بصورت جامع از سوی مدعوین برای حاضرین در بحث اهمیت و جایگاه این دفتر ارائه شد و در پایان از زحمات مهندس محمد علی صداقت مدیر پیشین دفتر حراست و امور محرمانه تقدیر بعمل آمد و همچنین سید رضوان معراجی بعنوان مدیر جدید این دفتر منصوب و مشغول به کار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × دو =