ترمیم اضافه کار پرسنل و تحویل ماشین‌ آلات جدید خریداری شده به مناطق و نواحی به دستور سرپرست شهرداری رشت

0 15

به دستور سرپرست شهرداری رشت حقوق پرسنل شهرداری با ترمیم اضافه کار بهبود پیدا کرد و همچنین ماشین‌آلات جدید خریداری شده نیز به مناطق و نواحی شهرداری رشت تحویل داده شد.

عصر کاسپین/ با توجه به دغدغه‌های سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در باب کاهش حقوق و دستمزد پرسنل به دستور وی حقوق پرسنل با ترمیم اضافه کار بهبود پیدا کرد.

سرپرست شهرداری رشت در همین راستا با تاکید بر اینکه وی نیز همچون اعضای شورای اسلامی شهر مدافع حقوق کارکنان شهرداری است، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و مشکلات معیشتی و به منظور دلگرمی هر چه بیشتر پرسنل زحمتکش شهرداری در جهت پشتیبانی از آنان از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

سید مجتبی خدمت بین دانا بیان داشت: علاوه بر موضوع رفاهیات پرسنل، تعداد ۲۵ خودرو جدید (شامل ۱۵ خودرو کارا و ۱۰ خودرو کاپرا) که برای تجهیز ناوگان مناطق و نواحی خریداری شده بود، امروز به آنان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: در راستای نوسازی ناوگان خودرویی شهرداری رشت و خدمت‌رسانی در سطوح منطقه و نواحی و با توجه به اینکه بیش از ۲۰ سال بود که ناوگان خودرویی شهرداری نوسازی نشده بود، قبلا ۱۵ دستگاه خودرو جدید به شهرداری رشت اضافه شده بود و امروز هم برای هر کدام از ۱۵ ناحیه شهرداری رشت یک خودرو کارا و برای هر منطقه نیز دو خودرو کاپرا در نظر گرفته شد.

سرپرست شهرداری رشت در پایان اذعان داشت: طبق برنامه شهرداری رشت، قرار است در ازای خرید و اضافه کردن خودروهای جدید، ۴۵ دستگاه خودرو فرسوده شهرداری رشت به صورت مزایده در قالب اسقاط از رده خارج شود تا با فروش آنها مجددا خودروهای جدیدی به بدنه شهرداری اضافه گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + هجده =