تعویض پایه چراغهای روشنایی سطح شهر / افزایش همکاریهای دو جانبه بین سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و شهرداری

0 19

سرپرست شهرداری رشت در جلسه مشترک با سرمایه‌گذار بخش خصوصی با دستور کار تعویض پایه چراغهای روشنایی سطح شهر، اجرای سریعتر پروژه‌های عمرانی، افزایش همکاریهای دو جانبه بین سرمایه گذاران بخش خصوصی و شهرداری و متناسب سازی مبلمان شهری برای سالمندان را خواستار شد.

 
عصر کاسپین/ جلسه مشترک سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت با سرمایه‌گذار بخش خصوصی، در راستای تعویض پایه چراغهای سطح شهر امروز سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ با ارائه یک مدل اقتصادی مشخص برگزار شد.

 

سرپرست شهرداری رشت در این جلسه ضمن اعلام نظر مثبت در خصوص افزایش همکاریهای دو جانبه بین سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و شهرداری عنوان کرد: شهرداری خدمات گسترده و بسیار متنوعی را به شهروندان ارائه می‌دهد، بنابراین ما به عنوان سیستم خدمات‌دهنده از بخش خصوصی حمایت میکنیم.

 

سید مجتبی خدمت بین دانا با کلیات طرح تعویض پایه چراغهای روشنایی سطح شهر با ارائه یک مدل اقتصادی مشخص توسط بخش خصوصی موافقت کرد و ضمن تاکید بر اجرای این پروژه در موعد مقرر تعیین شده ابراز داشت: شهرداری‌ باید در زمینه نصب تصاویر شهدا و توجه لازم به مقوله مبلمان شهری با توجه به اینکه جمعیت شهر رشت به سمت سالمندی می‌رود، دقت بیشتری به خرج دهند.

 

وی تلاش مضاعف برای به ثمر رساندن پروژه‌ها و طرحهای قابل اجرا در موعد زمانی مشخص و انجام فراخوان پروژه‌ها در کوتاهترین زمان را خواستار شد و اذعان کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که شهرداری از روزمرگی خارج شده و در مسیر تحول و پویایی قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =