جلسه کمیته پیک سایی و بهینه سازی مصرف شرکت توزیع نیروی برق گیلان با حضور اعضا برگزار شد

0 12

نشست هفتگی کمیته پیک سایی و بهینه سازی مصرف با حضور محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق گیلان بمنظور برنامه ریزی و تشریح اقدامات گذر از پیک تابستان سال جاری برگزار شد.

عصر کاسپین/ در این جلسه مهدیزاده تاکید کرد: اقدامات و مشوقهای ارزشمند و تاثیرگذاری در موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی برق از سوی وزارت نیرو وشرکت توانیر پیش بینی شده است و با اجرایی شدن این طرح‌ها و همراهی مشترکان، امکان گذر از شرایط سخت پیک مصرف در تابستان امسال، وجود دارد.

وی افزود: مشترکین بخش خانگی که الگوی مصرف را در ماه های گرم سال (خرداد تا شهریور) رعایت نموده و نسبت به سال قبل کاهش مصرف برق داشته باشند ، به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مبلغ ۵۰۰تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف دریافت خواهند کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان همچنین بر ایجاد مشوق و پیگیری جهت ترغیب ادارات، مراکز نظامی و اماکن دارای دیزل ژنراتور به تولید برق در فصل پیک وساعات اوج باری شبکه، تاکید کرد و گفت : وجود مولدهای اضطراری تامین برق در مراکز حساس وحیاتی آسیب پذیری ها را در ابعاد مختلف کاهش می دهد.

مهدیزاده گفت: شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز در استان با جدیت ادامه دارد و انتظار است شهروندان در صورت اطلاع، مراتب را با شماره گیری سامانه ۱۲۱ اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ویا در اپلیکیشن برق من ثبت و اطلاع رسانی کنند.

وی تصریح کرد:شناسایی مراکز استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال از طریق اطلاع رسانی مردمی، نظارت مراکز پایش صنعت برق، کنتورهای هوشمند و همچنین رصد دستگاه قضایی و انتظامی صورت میپذیرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان افزود:پایداری شبکه برق اولویت صنعت برق استان بوده و از تمام ظرفیت ها جهت مدیریت و پایداری شبکه برق در ایام پیک بار استفاده می شود.

وی خاطر نشان کرد : سیاست های مدیریت مصرف و پیکسایی باید بصورت مداوم با جدیت در سطح شرکت مورد پیگیری قرار گیرد تا با کمترین مشکل تابستان و فصل گرم پیش رو را پشت سر بگذاریم.

همچنین در این جلسه معاونین و مدیران حاضر در جلسه به ارائه عملکرد حوزه کاری خود برای پیک سایی و همچنین برنامه های پیش رو پرداختند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − دوازده =