عدم مماشات در برخورد با فساد اداری – لزوم توجه به منشور عفاف و حجاب

0 9

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری رشت به ریاست سید امیر حسین علوی شهردار رشت و با حضور اعضای شورای این ستاد برگزار و در آن بر موضوعاتی نظیر عفاف و حجاب، ترویج و تبلیغ کارهای فرهنگی، موضوعات عقیدتی و لزوم توجه به منشور عفاف و حجاب تاکید شد.

 

عصر کاسپین/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت ظهر دیروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در جلسه عفاف و حجاب که با حضور اعضای شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری رشت برگزار شد، اظهار داشت: برای ایجاد بستر امن درون سازمانی باید اقدامات این بخش، نظیر لزوم توجه به رفتارها و پوشش نامناسب در محیط اداری، تفکیک بانوان و آقایان در محیط کار، مماشات و توجیهات غیرقابل‌ قبول را نپذیریم.

 

شهردار رشت با بیان اینکه باید از ایجاد شبهات و شائبه‌ها در فضای کار اداری پرهیز و جلوگیری شود، تصریح کرد: در حوزه تبلیغ کارهای فرهنگی و موضوعات عقیدتی برخوردهای تشویقی و توجه ویژه به نیروهای متعهد هر اداره و سازمان بسیار اثرگذار و راهگشا خواهد بود.

 

سید امیر حسین علوی اضافه کرد: شهرداری رشت در حوزه مقابله با فساد اداری نیز اهتمام ویژه‌ای دارد و در این راه با کسی مماشات نمی‌کند.

 

لازم به ذکر است در این جلسه هر یک از اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری رشت نیز پیرامون موضوعاتی همچون آسیب‌ شناسی در زمینه عفاف و حجاب، توجه به ماده ۸ ، ۲۰ و ۲۱ قانون تخلفات اداری، لزوم رفتارهای سازمانی مناسب در محیط اداری، رعایت منشور عفاف و حجاب و نظیر اینها به ایراد سخن پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − ده =