مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت :صنعت‌گران از وجود کارگروه رفع موانع تولید استفاده کنند

0 15

عصرکاسپین/جلسه کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان رودبار با حضور نماینده مردم شهرستان رودبار ، فرماندار شهرستان رودبار ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان برگزار گردید .

مهدی محبوبی حسن کیاده ضمن گرامیداشت چهارمین روز از دهه صنعت ، دهه تولید و تجارت با اشاره به برگزاری کارگروه رفع موانع تولید در استان برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی، گفت: صاحبان صنعت باید از این فرصت استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته بخش اعظم مشکلات صنایع گیلان مربوط به حوزه بانکی است و لذا در صورت همکاری مدیران بانک‌ها این مسائل قابل حل است.

وی به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در گیلان به منظور بررسی مشکلات صنعتگران و علل آن اشاره کرد و افزود: اعضای این کارگروه با حضور در شهرستان های مختلف مسائل موجود را بررسی کرده و چالشهای پیش روی صنعتگران را رفع میکنند .

محبوبی یادآور شد: پیش از تصویب قانون رفع موانع تولید در مجلس شورای اسلامی، کارگروه حمایت از تولید بصورت ابتکاری در گیلان تشکیل شد و هم اکنون نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیرخانه مرکزی کارگروه فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه از مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانکهای عامل نیز برای شرکت در جلسات کارگروه رفع موانع تولید دعوت می‌شود، خاطرنشان کرد: ارائه راهکار برای برطرف کردن مشکلات، بررسی اختلاف واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی و کمک به تسریع، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی از مهم‌ترین وظایف این کارگروه است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پایان با اشاره به اهتمام دولت برای کمک به صاحبان صنایع و رونق بخشیدن به تولید داخلی، تاکید کرد: اجرای صحیح قانون رفع موانع تولید موجب ایجاد تحول اقتصادی در کشور خواهد شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 6 =