مدیر کل بیمه سلامت گیلان عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات مردم وپاسخگویی مناسب در اولویت کاری بیمه سلامت است

0 14

مدیر کل بیمه سلامت در دیدار با کارکنان بیمه سلامت شهرستان فومن عنوان کرد رسیدگی به مشکلات مردم وپاسخگویی مناسب در اولویت کاری بیمه سلامت است

عصر کاسپین/ دکتر عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در دیدار با کارکنان بیمه سلامت شهرستان فومن گفت: خدمتگزاری به مردم یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است . لذا حل مشکلات ارباب رجوع و رسیدگی به خواسته های به حق مردم بسیار مهم و ضروری است .

وی افزود: ارتقاء فرآیند خدمات رسانی و حفظ کرامت مردم می بایست یکی از مهمترین دغدغه های کارکنان خدوم بیمه سلامت باشد و اعتقاد داریم با استفاده از همفکری و پیشنهادات سازنده و ارائه خدمات مطلوب که از اهدا ف اصلی سازمان می باشد رضایت مندی ارباب رجوع حاصل می شود ..

 

 

عاطف راد خاطر نشان کرد، ذینفعان سازمان که مراکز تشخیصی ودرمانی ، دفاتر پیشخوان دولت وبیمه شدگان عزیز می باشند می توانند به سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات جهت ثبت شکایات خود به آدرس shekayat.ihio.gov.ir مراجعه کنند.. 

 >شایان ذکر است ، برنامه ملاقات عمومی مدیر کل بیمه سلامت گیلان روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰صبح الی ۱۲ می باشد و بیمه شدگان عزیز می توانند با مراجعه وهماهنگی با دفتر مدیر کل بی واسطه با مدیر کل بیمه سلامت دیدار و گفتگو نمایند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =